Την ετήσια εκδήλωση για τους εκδότες συνεργάτες του στην Ελλάδα πραγματοποίησε το Project Agora σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας, για να μοιραστεί από κοντά τις εξελίξεις και τις νέες υπηρεσίες της εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε ανασκόπηση της θετικής πορείας ανάπτυξης του Project Agora στην Ελλάδα στους τελευταίους 12 μήνες, συζητήθηκαν τάσεις και καινούριες ευκαιρίες που έχουν προκύψει στη διεθνή και ελληνική αγορά και παρουσιάστηκαν οι νέες λύσεις που θα προσφέρει η εταιρία στους συνεργαζόμενους εκδότες τους επόμενους μήνες.
Σε κεντρικό θέμα αναδείχθηκε η απαιτούμενη αλλαγή στον τρόπο που οι εκδότες αντιμετωπίζουν τη σχέση τους με τους επισκέπτες τους και η αναγκαία υιοθέτηση διαφορετικού μοντέλου ανάπτυξης που προάγει το brand safety και προασπίζει το user experience.
Μεγάλο ενδιαφέρον για τους παρευρισκόμενους παρουσίασαν τα case studies από Έλληνες εκδότες με τα αποτελέσματα που κατάφεραν συνεργαζόμενοι με το Project Agora και λύσεις, όπως για παράδειγμα το Feed, για να αυξήσουν το διαφημιστικό τους έσοδο τους και παράλληλα την οργανική τους κίνηση.
“Η ανάπτυξη του digital publishing σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου ολιγοπωλίου παραμένει μια εξίσωση χωρίς αυτονόητη λύση. Το πρώτο βήμα πρέπει να είναι η αναζήτηση στρατηγικών συνεργασιών που μπορούν να οδηγήσουν σε ανάπτυξη του κοινού, αλλά και των εσόδων του διαδικτυακού Μέσου. Στη σημερινή εκδήλωση, το Project Agora απέδειξε πως με τον κατάλληλο συνδυασμό τεχνογνωσίας, τεχνολογικής επένδυσης, αλλά πρωτίστως ανθρώπινου δυναμικού, συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων των συνεργατών του”, δήλωσε για την εκδήλωση ο Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director του Project Agora.