Το AdStory είναι ένα πρωτοποριακό και πολύ engaging διαφημιστικό format, εμπνευσμένο από τις social media συνήθειες των χρηστών, συνδυάζοντας video content και story telling images, στο editorial context.
Εμφανίζεται με τη μορφή Branded “Cap” (κάψουλας) στο mobile editorial content των publishers, προσφέροντας τη δυνατότητα στο χρήστη να ανακαλύψει ενδιαφέρον περιεχόμενο σε video και εικόνες για τον διαφημιζόμενο.
Τα elements βρίσκονται σε ένα περιστρεφόμενο gallery και η λύση αυτή ευθυγραμμίζεται με το look and feel των social media stories.
Το AdStory, που λανσαρίστηκε στις αρχές του 2019 σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, απαντά στην πρόκληση των «ad stories» formats, τα οποία καταναλώνουν έντονα οι χρήστες, αλλά και στις απαιτήσεις της εποχής για captivating, brand safe, high viewable και brand enhancement ad formats.