Η BGM OMD συνεχίζει να πρωτοπορεί στη χρήση νέων τεχνολογιών και πρωτότυπων προϊόντων, εφαρμόζοντας πρώτη και με απόλυτη επιτυχία, καινοτόμους digital media λύσεις στην επικοινωνία των πελατών της.
Αυτήν τη φορά, η ευκαιρία δόθηκε με τον διαφημιζόμενο Mercedes-Benz Hellas, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της B-Class. Η BGM OMD με την ομάδα της AMQ (ειδικό unit που δημιούργησε το Omnicom Media Group για την εξυπηρέτηση της Daimler διεθνώς), υιοθετεί πρώτη στην ελληνική αγορά τη χρήση των νέων καινοτόμων ad formats «Waves», που σχεδίασε και υλοποίησε η Phaistos Networks.
Με την ένταξη των δημιουργικών «Waves» της Phaistos Networks στην digital επικοινωνία του πελάτη, η ΑΜQ Ελλάδας ανταποκρίθηκε πλήρως στη σταθερή ανάγκη της Μercedes-Benz Hellas για Engagement με το κοινό, επιτυγχάνοντας εξαιρετική αποτελεσματικότητα στα βασικά KPIs (CTR έως και 1,7% και Viewability rate έως 80%).