H DigitalWise αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που έτρεξε η Kymco για τη συνολική επικοινωνία της γνωστής μάρκας scooters.
Η ανάληψη του λογαριασμού αφορά στην above the line καθώς και στην digital επικοινωνία του brand, που διακρίνεται για τα scooters υψηλής τεχνολογίας και επιδόσεων, σε ανταγωνιστικές τιμές, που «κερδίζουν την καρδιά» του αγοραστικού κοινού.
Η DigitalWise παρουσίασε πλήρη διαφημιστική στρατηγική, περιλαμβάνοντας ξεχωριστή επικοινωνία για την εικόνα της μάρκας αλλά και για κάθε μοντέλο scooter, σχεδιασμό ιστοσελίδας, event conceptualization, ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις, περιεχόμενο social media, δημιουργία και προσαρμογή videos και προωθητικές ενέργειες.
«Στόχος μας, ως στρατηγικός συνεργάτης της μάρκας, είναι να διαμορφώσουμε και συντονίσουμε τη συνολική εικόνα της Kymco, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς και του Έλληνα καταναλωτή-οδηγού», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise.