Τον εμπλουτισμό του portfolio της με 16 επιπλέον brands το τελευταίο τετράμηνο, ανακοίνωσε η Convert Group.
Όπως αναφέρει, 16 κορυφαίες επιχειρήσεις της εμπιστεύτηκαν την digital στρατηγική τους, καθιστώντας την Convert Group ένα δυναμικό data-driven consultancy, με στόχευση στους κλάδους καταναλωτικών αγαθών και omnichannel retail. Οι νέες συνεργασίες περιλαμβάνουν brands όπως: Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Όμιλος ΟΤΕ, Barilla, BIC, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, eLearning Industry, Gerolymatos International, GlaxoSmithKline, ION, Jacobs Douwe Egberts, Johnson & Johnson, Λουμίδης, Μέλι Αττικής, NAOS και Unilever.
«Νιώθουμε ευγνωμοσύνη και ικανοποίηση που η εταιρεία μας βιώνει άνθιση και μας δίνεται η δυνατότητα να καθοδηγούμε τόσο αξιόλογες επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην υγιή ανάπτυξή τους» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής συμπληρώνοντας: «Η προσπάθεια της ομάδας επικεντρώνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στις αγορές του εξωτερικού όπου υλοποιούμε σημαντικά digital & data projects τα οποία σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε». Η Convert Group διαθέτει τέσσερα business units: eConsulting, eMarket Intelligence, eSkills Training και eTalent Recruiting, τα οποία λειτουργούν συμπληρωματικά.