Connect with us

Hi, what are you looking for?

Νέα

Με 16 brands εμπλουτίζεται το portfolio της Convert Group

Τον εμπλουτισμό του portfolio της με 16 επιπλέον brands το τελευταίο τετράμηνο, ανακοίνωσε η Convert Group.

Όπως αναφέρει, 16 κορυφαίες επιχειρήσεις της εμπιστεύτηκαν την digital στρατηγική τους, καθιστώντας την Convert Group ένα δυναμικό data-driven consultancy, με στόχευση στους κλάδους καταναλωτικών αγαθών και omnichannel retail. Οι νέες συνεργασίες περιλαμβάνουν brands όπως: Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Όμιλος ΟΤΕ, Barilla, BIC, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, eLearning Industry, Gerolymatos International, GlaxoSmithKline, ION, Jacobs Douwe Egberts, Johnson & Johnson, Λουμίδης, Μέλι Αττικής, NAOS και Unilever.

«Νιώθουμε ευγνωμοσύνη και ικανοποίηση που η εταιρεία μας βιώνει άνθιση και μας δίνεται η δυνατότητα να καθοδηγούμε τόσο αξιόλογες επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην υγιή ανάπτυξή τους» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής συμπληρώνοντας: «Η προσπάθεια της ομάδας επικεντρώνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στις αγορές του εξωτερικού όπου υλοποιούμε σημαντικά digital & data projects τα οποία σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε». Η Convert Group διαθέτει τέσσερα business units: eConsulting, eMarket Intelligence, eSkills Training και eTalent Recruiting, τα οποία λειτουργούν συμπληρωματικά.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου