Connect with us

Hi, what are you looking for?

Νέα

Ogilvy | Τράπεζα Πειραιώς | Digital

Μπορεί ένα άρωμα, ένας take away καφές ή ένα ποτήρι γάλα να κρύβει μέσα του λίγη αποταμίευση; Η επικοινωνία που δημιούργησε η Ogilvy για την Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει πως μπορεί. Κι αυτό γιατί με τη νέα υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save της Τράπεζας Πειραιώς, κάθε αγορά που κάνεις με χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, στρογγυλοποιείται προς τα πάνω (στο επόμενο ένα ευρώ ή στα επόμενα πέντε ευρώ) και η διαφορά αποταμιεύεται αυτόματα.

Για να μιλήσει με φρέσκο τρόπο για αυτή την πρωτότυπη υπηρεσία, που μας βοηθά να αποταμιεύουμε με τις καθημερινές μας αγορές, η Ogilvy δημιούργησε μία online καμπάνια που κρύβει την αποταμίευση σε διαφημίσεις καθημερινών ειδών. Σε μία τριπλέτα online videos βλέπουμε τις διαφημίσεις ενός αρώματος «με νότες βανίλιας, σανδαλόξυλου και αποταμίευσης», ενός βιολογικού γάλατος που κλείνει «γεύση και αποταμίευση, σε ένα μπουκάλι» και ενός καφέ από «εκλεκτό χαρμάνι αφρικανικών κόκκων και αποταμίευσης». Η καμπάνια, εκτός από τα online Μέσα συμπληρώνεται και από υλικά σε ραδιόφωνο και Τύπο. Την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Χάρης Βαφειάδης.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου