Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, ενημέρωσε και ευαισθητοποίησε τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης μέσω χιουμοριστικής ψηφιακής καμπάνιας. Με κεντρικό μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια αναδεικνύει τη σύγχρονη πλευρά του ασφαλιστικού κλάδου. Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας, τα οποία μας κάνουν, κάποιες στιγμές, να «σκοντάφτουμε» και να αναφωνούμε «oops». Διαφορετικοί oops χαρακτήρες σε 4 σύντομα videos, συμβολίζουν τον αστάθμητο «oops factor» – δημιουργώντας τη φυλή των oops. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ο διαγωνισμός «oops challenge» στην ιστοσελίδα oops.gr, με δώρα ένα Samsung Galaxy Note 9, δύο Apple Watch Series 4 κ.ά. Η καμπάνια, με την επιμέλεια της Unlimited, «έτρεξε» για περίπου δύο μήνες, στο www.oops.gr, στην FB page και στο YouTube Channel της ΕΑΕΕ.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου