Στο πλαίσιο προώθησης των νέων laptops της HP στην ελληνική αγορά, η Communication Effect υλοποίησε τη νέα ψηφιακή καμπάνια του brand που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media. Συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι υπεύθυνη για το concept και την οργάνωση της online επικοινωνίας που περιλαμβάνει την παραγωγή digital περιεχομένου με τη συμμετοχή επιλεγμένων influencers, αλλά και τη διαχείρισή τους. Μέσα από μία σειρά online video στο YouTube, αλλά και posts σε Facebook, Instagram και Twitter, οι 3 επιλεγμένοι influencers – οι TechitSerious, Kωνσταντίνος Παπαδημητρίου και Άρης Κατσιγιάννης– κλήθηκαν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες των 2 εκτυπωτών και να πουν τις εντυπώσεις
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου