Νέα

Τrust and use: Ψηφιακή καμπάνια «Valentine Hearts» στην “Αγορά Κηφισιάς”

Tο trust and use δημιούργησε για την “Αγορά Κηφισιάς” ένα πρωτότυπο εορταστικό διαγωνισμό για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. “Valentine Hearts”, ένας μοναδικός digital διαγωνισμός με τη χρήση 360ο video rotation. 

Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στην ψηφιακή χαρτογράφηση της Αγοράς Κηφισιάς με τη χρήση 360ο video -σαν videogame! Σκοπός του είναι να μετρήσει μέσα σε αυτό το video τις καρδιές που βρίσκονται σκορπισμένες σε τέσσερις (4) εμπορικούς δρόμους της Κηφισιάς. Μόλις τις μετρήσει θα πρέπει να καταχωρίσει την απάντησή του στο προεπιλεγμένο πεδίο. Έτσι θα μπει αυτόματα στην κλήρωση για ένα( 1) από τα είκοσι οκτώ (28) μοναδικά δώρα, που προσφέρουν τα καταστήματα της Αγοράς Κηφισιάς.

Τα οφέλη μιας τόσο πρωτότυπης και δημιουργικής διαφημιστικής ενέργειας για την Αγορά Κηφισιάς είναι πολλά και ποικίλα. Όχι μόνο προβάλλεται σε ολόκληρο το καταναλωτικό κοινό Βορείου Τομέα Αττικής, αλλά επικοινωνεί το μήνυμά της σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, στοχεύοντας νέες περιοχές και νεότερες ηλικίες. Για πρώτη φορά, πανελλαδικά, δημιουργείται τέτοιου είδους καμπάνια για εμπορική αγορά απευθυνόμενη και στη νέα γενιά που εξοικειώθηκε πρώτη με τα smartphones.

Ο διαγωνισμός δεν μένει στην digital υπόστασή του, αλλά προβάλλεται και στη φυσική αγορά με το αντίστοιχο επικοινωνιακό υλικό στα καταστήματα που συμμετέχουν, γεμίζοντας καρδιές την Αγορά της Κηφισιάς.

Η Βάλια Παπαδημητρίου CEO του trust and use δήλωσε “Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για την πορεία της «Αγοράς Κηφισιάς» στο trust and use. Από την έναρξη της συνεργασίας μας με τον δήμο Κηφισιάς έχουμε ήδη χαρτογραφήσει ψηφιακά πάνω από 430 εμπορικές επιχειρήσεις με στόχο την σωστή προβολή τους στο καταναλωτικό κοινό. Είναι η πρώτη φορά, πανελλαδικά, που υλοποιείται ένα τόσο ξεχωριστό και σύγχρονο έργο για εμπορική αγορά με phygital στρατηγική & προώθηση του τοπικού επιχειρείν και μάλιστα σε συνεργασία με Δήμο. Η καμπάνια “Valentine Hearts” είναι η πρώτη από μια σειρά προγραμματισμένων ενεργειών με στόχο την προώθηση της τοπικής αγοράς της Κηφισιάς. Ανυπομονούμε για τα επόμενα βήματα!”. 

Η καμπάνια «Valentine Hearts» είναι η πρώτη από μια σειρά προωθητικών ενεργειών –της αγοράς Κηφισιάς και του trust and use, υπό την αιγίδα του Δήμου Κηφισιάς και του εμπορικού συλλόγου Κηφισιάς.

Για να δείτε αναλυτικά την καμπάνια πατήστε εδώ: https://goo.gl/NGkg1D

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν προσφέροντας δώρο είναι: Folli Follie, UE Pizza Bar, Zerteo Jewellery, ζαχαροπλαστεία Βάρσος, Desigual, Wagamama Κηφισιάς, Amaryllis Café, Nailed it, Alda, Aladin, White Angel, Seazen, Fratelli Karida Shoes, Lentzos, Καφεκοπτείο Αντώνης Λουμίδης, Ma Cherie, Brumel Hairstyling, Zic Zac, Sandy Kosta, Vardas Store, Glow Fashion, Anna Maria Mazaraki, Ανθοπωλείο Antoineta Koutsouradis, Portobellos, Salomon, Anemos, Rococo Κηφισιάς, Costas Papakostopoulos Coiffure.

Η διάρκεια του διαγωνισμού είναι 8 έως 16 Φεβρουαρίου. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο www.trustanduse.com

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version