slider

Το Instagram μετατρέπει τις αναρτήσεις σε διαφημίσεις

Tο Instagram εισήγαγε ένα νέο εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στις αναρτήσεις των influencers να μετατρέπονται σε διαφημίσεις.

Με τον τρόπο αυτό θα φτάνουν σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες που πλήρωναν τους influencers για να αναρτούν βίντεο ή εικόνες στο λογαριασμό τους στο Instagram είχαν πρόσβαση μόνο στους followers τους.

Τώρα, τα ποστ που θα «ανεβαίνουν» από όσους χρησιμοποιούν το εργαλείο «paid partnership» θα μπορούν μέσω μιας συγκεκριμένης λειτουργίας να εμφανίζονται στα feeds και στα stories ενός πολύ μεγαλύτερου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, ακόμα και αν δεν ακολουθούν των συγκεκριμένο λογαριασμό. Όπως επισημαίνει το Instagram, οι «branded content ads» ήταν μια από τις βασικές επιθυμίες που είχαν οι διαφημιζόμενοί του.

Στο νέο αυτό εργαλείο θα έχουν πρόσβαση από σήμερα το 50% των επιχειρήσεων και θα καλύψει το 100% από τις 17 Ιουνίου.

Παρά το γεγονός ότι το Instagram υποστηρίζει πως το 68% των χρηστών του στη Μεγάλη Βρετανία ανοίγουν την εφαρμογή για να παρακολουθούν τους influencers, μια έρευνα της UM υπογραμμίζει ότι μόλις το 4% των 56.000 ατόμων που συμμετείχαν σ’ αυτήν εμπιστεύονται τις πληροφορίες που αναρτούν οι influencers.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version