Τα επικοινωνιακά «ορμητήρια» εναντίον του προέδρου.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, αντί να ψάχνει εχθρούς στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ισχυριζόμενος πως παίζουν το παιχνίδι της Νέας Δημοκρατίας, καλό θα είναι να στρέψει την προσοχή του στα «επικοινωνιακά» εγχειρήματα των εσωκομματικών του αντιπάλων. Διότι η κάθε ομάδα ή τάση του ΣΥΡΙΖΑ έχει δημιουργήσει και από ένα site για να προπαγανδίζει τις θέσεις της. Μάλιστα, πολλές φορές από αυτά τα ενημερωτικά δίκτυα αντλούν πληροφόρηση και τα υπόλοιπα ΜΜΕ.
Γιατί το γράφω αυτό; Μέχρι πρότινος ξέραμε πως η ομάδα των «53+», που αποτελεί την αριστερή πτέρυγα του κόμματος, είχε στήσει τον ιστότοπο commonality.gr, που λειτουργούσε ως επικοινωνιακό ορμητήριο εναντίον του Αλ. Τσίπρα. Προ ημερών, όμως, στη σφαίρα της διαδικτυακής ενημέρωσης έκανε την εμφάνισή του το radicales.gr, ένα νέο ενημερωτικό Μέσο.
Ο σκοπός
Απ’ ό,τι πληροφορήθηκα, οι «ριζοσπάστες» «στήθηκαν» με σκοπό να προπαγανδίζουν το «όλον» της εσωκομματικής αντιπολίτευσης, που πλέον φέρει την ονομασία «Ομπρέλα». Διότι δεν είναι μόνο οι «53+», αλλά και όσοι έχουν συμμαχήσει μαζί τους και συγκροτούν εδώ και καιρό μια ενιαία τάση εντός του ΣΥΡΙΖΑ. Μεταξύ αυτών, οι Ν. Βούτσης, Ν. Φίλης, Π. Σκουρλέτης, Δ. Παπαδημούλης, Δ. Βίτσας κ.ά.
*Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 12 Μαρτίου 2022