Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Η κωλοτούμπα του Φιλιππάκη μετά το εξώδικο του Mega

Στο να ανασκευάσει ένα ψευδές και συκωφανρικό δημοσίευμα σε σχέση με έναν διαγωνισμό που διενεργήθηκε κατά την περίοδο των εορτών από το τηλεοπτικό σταθμό του Mega, αναγκάστηκε το newsbreak συμφερόντων του εκδότη Ιωάννη Φιλιππάκη. Βέβαια για την επανόρθωση αυτή, προηγήθηκε εξώδικο του Mega, για το συγκεκριμένο δημοσίευμα.

 

Διαβάστε το δημοσίευμα του newsbreak:

 

 

 

Λάβαμε «ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ» -την οποία και δημοσιεύουμε- από την εταιρία ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ για λογαριασμό του MEGA, η οποία έκανε αναφορά για «στημένο διαγωνισμό», χαρακτηρισμός που δεν έχει σχέση με το δημοσίευμα και τη δική μας θέση – αλλά υπήρχε σε δημόσια επώνυμα σχόλια και αναρτήσεις που διαβάσαμε σε κοινωνικά δίκτυα:

 

Την 30.12.2020 στην ιστοσελίδα www.newsbreak.gr αναρτήθηκε κείμενο με τίτλο «ΥΠΕΡΤΥΧΕΡΟΣ διευθυντής αντιπροσωπείας … αυτοκινήτων (!) κέρδισε το αυτοκίνητο που έδωσαν η Νατάσα Θεοδωρίδου και το Mega».

 

Με την ανάρτηση αυτή επιχειρείται με ύπουλο και δόλιο τρόπο να προσβληθεί το κύρος του διαγωνισμού που διενήργησε ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA με στόχο την ανάδειξη ενός νικητή ο οποίος θα κέρδιζε το αυτοκίνητο SUV CITROEN C3 AIRCROSS και φυσικά το κύρος του ίδιου του καναλιού ιδιοκτησίας της εταιρείας μας. Με την ως άνω ανάρτηση η ιστοσελίδα σας διέδωσε τον ψευδέστατο ισχυρισμό ότι το κανάλι MEGA, ιδιοκτησίας της εταιρείας μας, έστησε δήθεν το διαγωνισμό που θα αναδείκνυε έναν νικητή, ο οποίος θα κέρδιζε το αυτοκίνητο SUV CITROEN C3 AIRCROSS, ώστε τελικά να κερδίσει το εν λόγω αυτοκίνητο το άτομο που τάχα είναι ιδιοκτήτης ή στέλεχος της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας αυτοκινήτων. Προς αποκατάσταση της αλήθειας επισημαίνονται τα εξής:

 

-Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ ΑΕ και διέπεται από συγκεκριμένους όρους, οι οποίοι κατατέθηκαν νομίμως στη Συμβολαιογράφο Ζωή Βενίτη και δημοσιεύθηκαν στο κοινό μέσω της ιστοσελίδαςwww.megatv.com .

 

-Σύμφωνα με τους όρους αυτούς, κάθε συμμετέχων αντιστοιχούσε σε έναν ή περισσότερους αύξοντες αριθμούς, καθώς οι τηλεθεατές είχαν δικαίωμα μιας συμμετοχής σε καθεμιά από τις 8 φόρμες που οδηγούσαν τα ισάριθμα QR Codes με αποτέλεσμα να έχουν από ελάχιστο μία έως μέγιστο 8 κλήρους/αριθμούς. Κατά τη διαδικασία της κλήρωσης, η Συμβολαιογράφος είχε στη διάθεσή της τον αριθμό των έγκυρων συμμετοχών δηλαδή τον αριθμό 196.671, καθώς και ένα αρχείο excelμε τα emailτων συμμετεχόντων. Η κλήρωση έγινε με χρήση της ιστοσελίδας random.org, όπου εισήχθησαν τα άκρα του αριθμητικού διαστήματος, δηλαδή από 1 έως και 196.671. Μετά την τυχαία παραγωγή των τριών αριθμών (1 νικητής και 2 αναπληρωματικοί) αναζητήθηκαν τα ονόματα των συμμετεχόντων που αντιστοιχούσαν σε αυτούς από το αρχείο excelμε τα πλήρη δεδομένα των συμμετεχόντων. Έτσι, ολοκληρώθηκε η διαδικασία και αναδείχθηκε ο δικαιούχος του επάθλου.

 

-Η κλήρωση δηλαδή του διαγωνισμού έγινε μέσω μηχανισμού γεννήτριας τυχαίου αριθμού (Random Number Generator) όπου κληρώθηκαν τυχαία 3 αριθμοί με σειρά προτεραιότητας ως προς το νικητή και τους 2 αναπληρωματικούς. Συντάχθηκε δε από τη Συμβολαιογράφο πράξη παράστασης σε κλήρωση διαγωνισμού. Προκύπτει λοιπόν αναμφισβήτητα ότι ο διαγωνισμός είναι αδιάβλητος και διαφανής και ουδεμία παρέμβαση ήταν δυνατόν να υπάρξει από οιονδήποτε.

 

-Όλως επικουρικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μας με το δικαιούχο, σας πληροφορούμε ότι ο συγκεκριμένος νικητής είναι υπάλληλος και μόνον της εταιρείας με την επωνυμία VIAMAR II ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ η οποία φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων citroen, ούτε φυσικά έχει σχέση με την εταιρεία AIGLON ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ από την οποία η εταιρία μας αγόρασε το αυτοκίνητο-έπαθλο. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τις υπεύθυνες δηλώσεις τόσο του δικαιούχου του επάθλου όσο και των εταιρειών VIAMAR II και AIGLON.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, είναι προφανές ότι με την ανάρτηση αυτή επιχειρείτε να σπιλώσετε την τιμή και την υπόληψη της εταιρείας μας και να μας παραδώσετε σε δημόσια μομφή, διαδίδοντας ως γεγονός ότι στήμαμε διαγωνισμό τηλεθεατών (ενώ πολύ καλά γνωρίζετε ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβη). Η απειλούμενη και ήδη προκληθείσα σε βάρος της εταιρείας μας ζημία είναι ανυπολόγιστη, αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος της προσβολής, τις επιπτώσεις της ανάρτησης στην εταιρεία μας, τη φύση, τη σπουδαιότητα και την απαξία του γεγονότος και των χαρακτηρισμών που μας αποδόθηκαν με το δημοσίευμα, καθώς και την παντελή αναλήθεια αυτών.

 

Με την παρούσα σας καλώ, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 37 του ν. 4356/2015, να αποκαταστήσετε την προσβολή μας ανακαλώντας τις ψευδείς και προσβλητικές για την εταιρία μας διαδόσεις και να ανασκευάσετε το εν λόγω κείμενο. Οι διατάξεις του ως άνω νόμου και η στοιχειώδης δημοσιογραφική δεοντολογία απαιτούν την παράθεση κειμένου επανόρθωσης που να περιέχει τα αληθή γεγονότα, ως ακολούθως:

 

«Είναι αναληθείς και οφείλονται σε πλάνη μας και εσφαλμένη πληροφόρηση, οι ισχυρισμοί που περιέχονται στην ανάρτησή μας της 30.12.2020 με τίτλο «ΥΠΕΡΤΥΧΕΡΟΣ διευθυντής αντιπροσωπείας … αυτοκινήτων (!) κέρδισε το αυτοκίνητο που έδωσαν η Νατάσα Θεοδωρίδου και το Mega», ήτοι ότι το κανάλι MEGA έστησε τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που θα αναδείκνυε έναν νικητή, ο οποίος θα κέρδιζε το αυτοκίνητο SUV CITROEN C3 AIRCROSS, ώστε τελικά να κερδίσει το εν λόγω αυτοκίνητο το άτομο που είναι ιδιοκτήτης ή στέλεχος της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας αυτοκινήτων».

 

Για την αποκατάσταση της αλήθειας απαιτείται ρητή ανάκληση της προσβολής και πλήρης διάψευση της ανωτέρω ανάρτησής σας και δεν αρκεί απλή παράθεση της εξωδίκου δηλώσεώς μας, άλλως παραμένει βαρύτατη η προσβολή της εταιρείας μας. Επίσης, απαιτείται και η αποκαθήλωση του κειμένου από τον διαδικτυακό τόπο της ιστοσελίδας.

 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ

Στις 30 Δεκεμβρίου, παρατηρήσαμε στα κοινωνικά δίκτυα, εκατοντάδες αναφορές χρηστών που σχολίαζαν δημοσίως το αποτέλεσμα του διαγωνισμού του καναλιού MEGA με δώρο ένα αυτοκίνητο. Την ίδια ημέρα, με κάθε διαθέσιμο μέσο, ξεκινήσαμε την έρευνα μας για να διαπιστώσουμε από που πηγάζει όλος ο αρνητικός σχολιασμός που διαμοιραζόταν με ταχύτατους ρυθμούς στα κοινωνικά δίκτυα.

 

Στη συνέχεια διαπιστώσαμε πως ο νικητής που είχε αναγγελθεί από το κανάλι, διατηρούσε λογαριασμό χρήστη στο κοινωνικό δίκτυο επαγγελματικών λογαριασμών, LinkedIn. Εκεί, ο ίδιος ο νικητής ανέφερε πως εργάζεται στην εταιρία “VIAMAR” με την αρμοδιότητα του διευθυντή πωλήσεων (sales) και διευθυντή της μετά την πώληση υποστήριξης (after sales). Επίσης, η αμέσως προηγούμενη θέση του -κατά δήλωσή του-, ήταν διευθυντής της Peugeot Greece – Aiglon SA (εταιρία από την οποία το κανάλι -κατά δήλωσή του- αγόρασε το αυτοκίνητο). Αργότερα μέσα στην ίδια ημέρα και καθώς οι αναρτήσεις και οι διαμαρτυρίες των χρηστών σε όλα τα διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα πλήθαιναν, ο νικητής με τον οποίο επιδιώξαμε να κάνουμε επικοινωνία, είχε πλέον διαγράψει τον λογαριασμό του στο LinkedIn -κίνηση που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, τόσο για τη χρονική συγκυρία όσο και για το λόγο της βαρύτητας και της αξιοπιστίας που έχουν οι επαγγελματικοί λογαριασμοί, πόσο μάλλον στελεχών, στο LinkedIn- και ο μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας για την εκπλήρωση του ρεπορτάζ, είχε πλέον κλείσει για εμάς (τον αναζητήσαμε αλλά δεν τον βρήκαμε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα για να ζητήσουμε το δικό του σχόλιο για τις αναφορές και κακόβουλες κριτικές που υπήρχαν στα κοινωνικά δίκτυα, ούτε βρήκαμε άλλο τρόπο επικοινωνίας). Επίσης, εντύπωση μας προξένησε και το γεγονός, πρωτόγνωρο για διαγωνισμούς, πως το κανάλι στους όρους διαγωνισμού, δεν εξαιρούσε από τη συμμετοχή σε αυτόν τους υπαλλήλους ούτε της εταιρίας που διοργανώνει τον διαγωνισμό, αλλά ούτε και της εταιρίας που παρέχει το δώρο.

 

Μετά από τα παραπάνω, και την μεγάλη απήχηση που είχε ήδη το θέμα στα κοινωνικά δίκτυα, κάναμε αναφορά/δημοσίευση άρθρου στο θέμα την κλήρωση, κάνοντας γνωστό πως υπάρχει αρνητική κριτική στα social media από πολλούς χρήστες, αναφορικά με τον υπερτυχερό του διαγωνισμού του MEGA, χωρίς να θίγουμε την αξιοπιστία του καναλιού, του διαγωνισμού ή τον τρόπο που αυτός έγινε, απλά παραθέταμε τα στοιχεία της έρευνάς μας.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου