Marketing

Φοροκίνητρα για διαφήμιση- Αναστολή για ένα έτος στο τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης

Watching TV

Με στόχο την αύξηση της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στην αγορά και τη στήριξη της κατανάλωσης, το υπουργείο Οικονομικών, με διάταξη στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδυ της Τετάρτης θεσπίζει ειδικά φορολογικά κίνητρα.

 

Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021. Προϋπόθεση για να γίνει χρήση του φορολογικού κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.

 

Επίσης με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, προβλέπεται η αναστολή του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης για ένα έτος Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021

 

Δείτε εδώ το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version