Πρωτοβουλίες στήριξης των τηλεοπτικών σταθμών αναλαμβάνει η κυβέρνηση εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας για τον κλάδο. Η μια εξ αυτών αφορά την επιδότηση των διαφημίσεων, με στόχο να καταστεί φθηνότερη, με το αντί-στοιχο βάρος να μην επιμερίζεται στις εταιρείες, αλλά στο ελληνικό Δημόσιο. Με τον τρόπο αυτό, η διαφήμιση προς
τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα εκπίπτει κατά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την
ελκυστική.
Το δεύτερο μέτρο που εξετάζεται είναι η αύξηση του ποσού επιδότησης για την προώθηση ελληνικών σειρών από
το ΕΚΟΜΕ, έως και στο 40% του επιλεγμένου προϋπολογισμού, από 35% που ίσχυε μέχρι πρότινος, ενώ θα λαμ-βάνουν επιδότηση και σειρές με κόστος άνω των 15.000 ευρώ το επεισόδιο, από 30.000 ευρώ που προέβλεπε ο
προηγούμενος νόμος.
Παράλληλα, προβλέπεται ότι για τη χρήση του 2020 οι σταθμοί δεν θα πληρώσουν το ετήσιο ενοίκιο της άδειας αξίας 3,5 εκατ. ευρώ (σύνολο 21 εκατ.ευρώ για τους έξι σταθμούς εθνικής εμβέλειας), το οποίο όμως θα επιμερισθεί στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν