Σε μια στρατηγική συνεργασία προχώρησε η DPG Digital Media με την OCM με τη χρήση του brand safety & contextual targeting tool «AdSquirrel», στο σύνολο των Μέσων που διαχειρίζεται εμπορικά.
‘Έχοντας πάντα ως γνώμονα την έγκαιρη ανταπόκριση στα ζητούμενα της αγοράς και την συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η DPG Digital Media αξιοποίησε την εν λόγω τεχνολογία όλη την περίοδο Covid-19 lockdown που προηγήθηκε καταγράφοντας αξιοσημείωτα ποσοστά μείωσης του impression waste. Παράλληλα, με βάση την contextual ανάλυση των κειμένων δόθηκε η δυνατότητα εξαγωγής εξαιρετικά χρήσιμων συμπερασμάτων για τις αναγνωστικές συνήθειες των επισκεπτών εκείνη την περίοδο.
Το AdSquirrel (https://adsquirrel.ai) είναι το πρώτο AI εργαλείο που “διαβάζει” την Ελληνική γλώσσα και παρέχει επιπρόσθετες δυνατότητες brand safety & contextual based στόχευσης στο Google Ad Manager, αναλύοντας άρθρα (κείμενα/εικόνες) και επιστρέφοντας σε real-time απαντήσεις στον AdServer σχετικά παραμέτρους όπως: Brand Safety, Topic Category, Named Entities (Brands, Recognized People, Cities, Events), Sentiment και Keyword Blocking.
πηγή: advertising.gr