Γύρω στο 20% υπολογίζεται ότι θα κλείσει η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση για το 2020. Και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει νέο κύμα κορονοϊού, καθώς σε αυτή την περίπτωση η πτώση θα είναι ανεξέλεγκτη.
Η πτώση των διαφημιστικών εσόδων μεταφράζεται στην καλύτερη των περιπτώσεων σε ζημίες της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να τηρούν τις προϋποθέσεις κεφαλαιακής επάρκειας που προβλέπει ο νόμος για τις τηλεοπτικές άδειες. Δεδομένου ότι ορισμένα κανάλια γράφουν και ζημίες προ της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων, το ποσό των αυξήσεων μπορεί να είναι κατά πολύ
μεγαλύτερο, μη αποκλειομένης της πιθανότητας να φτάσει και τα 100 εκατ. ευρώ.
Η ΕΙΤΗΣΕΕ, πάντως, έχει αρχίσει να πιέζει την κυβέρνηση για να γίνει πιο ελαστικό το πλαίσιο των τηλεοπτικών αδειών, ειδικά στο σκέλος του ελάχιστου αριθμού εργαζομένων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας.