MediaNews

Πτώση διαφημιστικής δαπάνης: Μέχρι 100 εκ. ευρώ θα χρειαστούν τα κανάλια

Γύρω στο 20% υπολογίζεται ότι θα κλείσει η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση για το 2020. Και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει νέο κύμα κορονοϊού, καθώς σε αυτή την περίπτωση η πτώση θα είναι ανεξέλεγκτη.

 

Η πτώση των διαφημιστικών εσόδων μεταφράζεται στην καλύτερη των περιπτώσεων σε ζημίες της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να τηρούν τις προϋποθέσεις κεφαλαιακής επάρκειας που προβλέπει ο νόμος για τις τηλεοπτικές άδειες. Δεδομένου ότι ορισμένα κανάλια γράφουν και ζημίες προ της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων, το ποσό των αυξήσεων μπορεί να είναι κατά πολύ
μεγαλύτερο, μη αποκλειομένης της πιθανότητας να φτάσει και τα 100 εκατ. ευρώ.

 

Η ΕΙΤΗΣΕΕ, πάντως, έχει αρχίσει να πιέζει την κυβέρνηση για να γίνει πιο ελαστικό το πλαίσιο των τηλεοπτικών αδειών, ειδικά στο σκέλος του ελάχιστου αριθμού εργαζομένων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version