Πτώση στα διαφημιστικά της έσοδα αναμένεται να σημειώσει -για πρώτη φορά στα χρονικά- η Google το 2020. Αυτό προβλέπει το EMarketer για το κλείσιμο του 2020, σημειώνοντας ότι οι απώλειες θα προκύψουν λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού από το Facebook και την Amazon.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το Emarketer, τα διαφημιστικά έσοδα της Google θα σημειώσουν πτώση 5,3% το 2020, αγγίζοντας τα 39,58 δισεκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό της μερίδιο στην αμερικανική αγορά να ανέρχεται στο 29,4%. Πρόκειται για την πρώτη φορά που τα έσοδα της Google δεν θα αυξηθούν σε ετήσια βάση.
Από την άλλη πλευρά, το Facebook και η Amazon προβλέπεται ότι θα αυξήσουν τα διαφημιστικά τους έσοδα κατά 4,9% και 23,5% αντίστοιχα, μέσα στο 2020. Επίσης, στο σύνολό της η αμερικανική διαφημιστική αγορά εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει ανάπτυξη κατά 1,7% αγγίζοντας τα 134,66 δισεκατομμύρια δολάρια. Συγκεντρωτικά, το μερίδιο των Google, Facebook και Amazon στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί κατά 0,2% φέτος, σε μια επίδοση που αντιστοιχεί στη μικρότερη αύξηση της τελευταίας δεκαετίας, σύμφωνα με το Emarketer.
πηγή: advertising.gr