Επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και στους αρχηγούς κομμάτων της αντιπολίτευσης έστειλε η ΕΣΗΕΑ, που μεταξύ των άλλων ζητάει «την ισότιμη και διαφανή κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης για τις ανάγκες αντιμετώπισης της πανδημίας, ώστε να στηριχθούν όλα τα μέσα ενημέρωσης και να εξακολουθήσουν να λειτουργούν προς όφελος της ενημέρωσης, της πολυφωνίας και της διατήρησης των θέσεων εργασίας στον κλάδο».
Είχε προηγηθεί… όλως τυχαίως ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, που απευθυνόταν στον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα: «Με ποια κριτήρια επιχορηγήθηκαν τα Μέσα πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας; Επιχορηγήθηκαν τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης; Με ποια κριτήρια;».
Βεβαίως, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αντιπολίτευση και ήταν λογικό να αναπτύξει μια τέτοια ρητορική. Η ΕΣΗΕΑ όμως με ποια λογική την υιοθετεί άκριτα; Φυσικά, για την ιστορία και
μόνο, αξίζει να σημειωθεί ότι στον σαματά για τη διαφήμιση πρωταγωνίστησαν ο συνήθης ύποπτος Κώστας Βαξεβάνης -ο οποίος ωστόσο δεν τυγχάνει πλέον της στήριξης που περίμενε από την Κουμουνδούρου μετά την επίθεση σε Σκουρλέτη, Τσακαλώτο, Βούτση και Φίλη, μια και θα πρέπει να τηρηθούν τα προσχήματα-, η «Εφημερίδα των Συντακτών», οι λοιποί προσκείμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ εκδότες και ο Γιάννης Φιλιππάκης, που ως… Μάρτης δεν μήταν δυνατό να λείπει από τη Σαρακοστή.