MediaNews

ΜΜΕ: Βουτιά της διαφήµισης 25% το 2020 και οι παρενέργειες

Πτώση της διαφημιστικής αγοράς κατά 25% αναμένουν οι διαφημιστές για τη φετινή χρονιά. Βεβαίως, τα μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχουν μεγαλύτερες απώλειες εσόδων, καθώς η κρίση αύξησε και τις πιέσεις για τις λεγόμενες επιβραβεύσεις.

 

Οι απώλειες εσόδων είναι προφανές ότι θα οδηγήσουν σε ζημιογόνα αποτελέσματα τη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων, ενώ κάποια τηλεοπτικά κανάλια θα χρειαστεί να κάνουν μεγάλες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου για να συνεχίσουν να πληρούν τις προϋποθέσεις άδειας πανελλαδικής εμβέλειας.

 

Εκτός και αν εκτάκτως για φέτος οι όροι αυτοί ανασταλούν, πράγμα ιδιαίτερα πιθανό. Η αναστολή πιθανόν να παρασύρει και τον αριθμό των εργαζομένων και
το ελάχιστο όριο απασχόλησης των 400 ατόμων ή θα εξαλειφθεί ή θα περιοριστεί στα 300 άτομα.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version