Πτώση της διαφημιστικής αγοράς κατά 25% αναμένουν οι διαφημιστές για τη φετινή χρονιά. Βεβαίως, τα μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχουν μεγαλύτερες απώλειες εσόδων, καθώς η κρίση αύξησε και τις πιέσεις για τις λεγόμενες επιβραβεύσεις.
Οι απώλειες εσόδων είναι προφανές ότι θα οδηγήσουν σε ζημιογόνα αποτελέσματα τη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων, ενώ κάποια τηλεοπτικά κανάλια θα χρειαστεί να κάνουν μεγάλες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου για να συνεχίσουν να πληρούν τις προϋποθέσεις άδειας πανελλαδικής εμβέλειας.
Εκτός και αν εκτάκτως για φέτος οι όροι αυτοί ανασταλούν, πράγμα ιδιαίτερα πιθανό. Η αναστολή πιθανόν να παρασύρει και τον αριθμό των εργαζομένων και
το ελάχιστο όριο απασχόλησης των 400 ατόμων ή θα εξαλειφθεί ή θα περιοριστεί στα 300 άτομα.