Πτώση πωλήσεων 10% αναμένουν οι Αττικές Εκδόσεις εξαιτίας του κορονοϊού. Εκεί όμως που υπάρχει το πρόβλημα είναι στη διαφήμιση, η οποία αποτελεί το 38% του κύκλου εργασιών, καθώς, όπως η ίδια η εταιρεία αναφέρει, τα έσοδα διαφήμισης μηνός Μαρτίου στο σύνολο των Μέσων του ομίλου παρουσίασαν απώλειες της τάξης του 32% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Η πτώση ήταν μεγαλύτερη στα παραδοσιακά Μέσα (έντυπα, ραδιόφωνα), της τάξης του 35%, ενώ τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης συγκράτησαν τον συνολικό ρυθμό των απωλειών στο -20%, κυρίως λόγω της ιστοσελίδας www.thetoc.gr, η οποία είχε εξαγοραστεί τον Νοέμβριο του 2019.
Ο όμιλος έχει προχωρήσει σε αναστολή συμβάσεων εργασίας μέρους του προσωπικού και σε τηλεργασία, ενώ, όπως ισχυρίζεται, επεξεργάζεται μοντέλα περιορισμού του κόστους. Παράλληλα, γίνεται λόγος περί σχεδίου μεγιστοποίησης της ρευστότητας, ώστε να συνεχίσει να διατηρεί επαρκές κεφάλαιο κίνησης, προκειμένου να εκπληρώνει μελλοντικές υποχρεώσεις πληρωμών.