Με την ενημέρωση να γνωρίζει πρωτόγνωρη αύξηση στη διάρκεια εξέλιξης της πανδημίας και των μέτρων σε όλο τον κόσμο, οι δύο πολυεθνικές πλατφόρμες ανακοίνωσαν έκτακτη επιχορήγηση για σειρά κλάδων που σχετίζονται με την αντιμετώπιση του ιού και την πληροφόρηση.
Το Facebook, που αναδεικνύεται σε πρωτεύουσα πλατφόρμα διακίνησης ειδησεογραφικού περιεχομένου, ανακοίνωσε πως θα διαθέσει το ποσό των 100 εκατ. δολαρίων (25 εξ αυτών για απευθείας ενίσχυση ΜΜΕ και τα υπόλοιπα 75 για τη διαφήμισή τους) στα Μέσα Ενημέρωσης των Ηνωμένων Πολιτειών, οι οποίες πλήττονται από την πανδημία. Η δήλωση στελέχους της πολυεθνικής, το οποίο τόνισε πως «τη στιγμή που η δημοσιογραφία είναι περισσότερο από ποτέ άλλοτε απαραίτητη, τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν λόγω των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας», δεν αφορά μόνο τις ΗΠΑ, αλλά όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται το Facebook ως κυρίαρχη πλατφόρμα διακίνησης της ενημέρωσης.
Η Google από τη δική της πλευρά ανακοίνωσε πως θα διαθέσει συνολικά το ποσό των 800 εκατ. δολαρίων για τη στήριξη κυβερνήσεων, οργανισμών υγείας αλλά και φορέων διαφήμισης. Συγκεκριμένα, θα διαθέσει 250 εκατ. δολάρια σε επιχορηγήσεις διαφήμισης για να βοηθήσει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και κυβερνητικές υπηρεσίες διεθνώς, ενώ 20 εκατ. δολάρια θα δοθούν σε επιχορηγήσεις διαφήμισης προς κοινοτικούς οικονομικούς φορείς, αποκλειστικά για τις αναγγελίες δημόσιων υπηρεσιών. Παράλληλα δημιουργεί επενδυτικό ταμείο ύψους 200 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα στηρίξει ΜΚΟ και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε κεφάλαια.