Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Τηλεθέαση: Μόνο «Master Chef» και ενημερωτικές εκπομπές

Watching TV

Η απουσία περιεχομένου και διάθεσης έχει ως αποτέλεσμα οι ζωντανές ψυχαγωγικές εκπομπές να μην καταφέρνουν να σημειώσουν υψηλή τηλεθέαση.

 

Είναι σαφές πλέον πως το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, ειδικά στις ζώνες εκτός prime time, είναι στραμμένο στην ενημέρωση και κυρίως στις πληροφορίες που αφορούν τις εξελίξεις σε σχέση με την πανδημία του κοροναϊού.

 

Αυτό αποδεικνύει το γεγονός ότι δύο πρωινές εκπομπές «Στην Φωλιά των Κου Κου» (Star) και «Ευτυχείτε» (Open) σημείωσαν, χθες Τρίτη, 11% και 6,3% αντίστοιχα στο δυναμικό κοινό και δίχως ισχυρό ανταγωνισμό.

 

Αντίθετα οι ενημερωτικές εκπομπές που προβάλλονταν σε εκείνη τη ζώνη τα πήγαν πολύ καλύτερα και συγκεκριμένα οι «Αταίριαστοι» (ΣΚΑΪ) πέτυχαν 16,7% και το «Newsroom» (ΣΚΑΪ) 18,8% στο κοινό ηλικιών 18 -54.

 

Υψηλά τα ποσοστά και για τα δελτία ειδήσεων στη μεσημεριανή και στη βραδινή ζώνη με τον ΑΝΤ1 και τον ΣΚΑΪ να προπορεύονται στη μεσημεριανή ζώνη ενώ το βράδυ την πρώτη θέση κατέκτησε το Star με 19% τηλεθέαση.

 

 

Τα κοντέρ συνεχίζει να σπάει το «Master Chef» με μέσο όρο 38,1%, το τηλεπαιχνίδι «Ο τροχός της τύχης» με 18,7%, το «Ρουκ Ζουκ» (ΑΝΤ1) με 17%.

 

Στο Mega, τις υψηλότερες πτήσεις καταγράφει το «Live news» με τον Νίκο Ευαγγελάτο και 12% στο δυναμικό κοινό.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου