Νέο και διευρυμένο πλαίσιο ενίσχυσης και στήριξης των ΜΜΕ, έρχεται σύμφωνα με δημοσίευμα του Secret, των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, για να αντιμετωπιστεί το ισχυρότατο πλήγμα που έχει δεχθεί ο χώρος των ΜΜΕ.
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο:
Κάθετη είναι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εξαιτίας του χτυπήματος του κοροναϊού. Το σύνολο των εγχώριων Media δέχεται ισχυρό πλήγμα, ενώ στους τηλεοπτικούς σταθμούς αναμένεται να είναι ακόμα μεγαλύτερο, καθώς οι ζημιές που θα προκύψουν θα είναι σημαντικής έκτασης, γεγονός που πιθανώς σε κάποιες περιπτώσεις να οδηγήσει σε αναγκαστικές κεφαλαιακές ενισχύσεις τους προσεχείς μή
Η κυβέρνηση έχει αρχίσει να γίνεται δέκτης ισχυρών πιέσεων, πρώτον να εφαρμόσει άμεσα τα μέτρα ενίσχυσης του Τύπου (όπως έγραφε η στήλη, το σχετικό πλάνο είναι επι της ουσίας έτοιμο, αλλά αναχαιτίστηκε λόγω των αρνητικών εξελίξεων), αυξάνοντας τα αντίστοιχα κονδύλια αλλά και επεκτείνοντας τις προβλέψεις στο μέτωπο τόσο των τηλεοπτικών όσο και των ραδιοφωνικών σταθμών.
Φαίνεται μάλιστα, ότι οι συναρμόδιοι υπουργοί δεν αποκλείουν την προοπτική αυτή, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τελευταία εικοσιτετράωρα ( και με φόντο την ένεση ρευστότηταςαπό την Ευρώπη και τη χαλάρωση των υποχρεώσεων της χώρας έναντι των εταίρων) βρίσκονται σε εξέλιξη πυρετώδεις διεργασίες, ώστε να διαμορφωθεί νέο, διευρυμένο πακέτο έκτακτης ενίσχυσης, με ακόμα σημαντικά οικονομικά οφέλη για τα μιντιακά μαγαζιά.
Άλλωστε, η αδιάλειπτη λειτουργία των ΜΜΕ και ειδικά των των τηλεοπτικών σταθμών, θεωρείται κρίσιμος παράγοντας στη συγκυρία που διανύουμε και την καθήλωση της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών στα σπίτια τους.
Βλέπετε, αφενός συνιστούν τον βασικό – ενίοτε και αποκλειστικό – φορέα ενημέρωσης και αφετέρου, το ίδιο ισχύει και για την ψυχαγωγία στην εποχή του αναγκαστικού εγκλεισμού και της καραντίνας.