Η Media Diversity PC, ως έχουσα τα δικαιώματα χρήσης του τίτλου και του λογοτύπου του PLAYBOY στην Ελλάδα, σε όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας, ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό και την διαφημιστική αγορά ότι η έντυπη έκδοση του Playboy Greece θα συνεχίσει να κυκλοφορεί κανονικά.
Με την ανακοίνωση αυτή επιθυμούμε να αποκαταστήσουμε τυχόν παρερμηνείες που μπορεί να προκύπτουν από την χθεσινή (18/3) δημόσια επιστολή της Playboy Enterprises INC. με την οποία ανακοινώθηκε η αναστολή της έντυπης έκδοσης του PLAYBOY US και η πλήρης μετάβασή του τίτλου στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η απόφαση αυτή αφορά μόνο την αμερικανική έκδοση και δεν επηρεάζει το PLAYBOY GREECE.
Ο κ. Χρήστος Χρήστου , ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Diversity Media αποσαφηνίζει ότι: «Το Playboy ήταν και είναι το μεγαλύτερο ανδρικό brand, στον πλανήτη με 97% global awareness, κάτι που του δίνει την δυνατότητα να ορίζει την ύπαρξη του, την σχέση του και την επικοινωνία του με τους αναγνώστες και φίλους του, ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες και περιστάσεις στο κλάδο των media, της επικοινωνίας και του entertainment. Η αμερικάνικη έκδοση μας κοινοποίησε την απόφαση της να μην εκδώσει άλλα έντυπα για την τρέχουσα χρονιά, εν μέσω όλης αυτής της πρωτοφανής κατάστασης και να διαθέτει τις εκδόσεις τις , προς το αναγνωστικό κοινό , μόνο σε ψηφιακή μορφή. Εμείς, σαν ελληνική έκδοση σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις ειδικές έντυπες εκδόσεις μας, όπως κάνουμε εδώ και 1 χρόνο από την επανακυκλοφορία του τίτλου στην Ελλάδα. Εννοείτε πως παράλληλα συνεχίζουμε να επικοινωνούμε καθημερινά με τους αναγνώστες μας μέσω του playboy.gr και των επίσημων λογαριασμών μας σε Facebook, Instagram, YouTube, όπου το κοινό μας συνεχώς πολλαπλασιάζεται»
Αξίζει να σημειωθεί πως το brand PLAYBOY έχει εξελιχθεί πλέον σε μια πλατφόρμα διαλόγου και εμπειριών που στοχεύει στην απόλυτη ελευθερία της έκφρασης, με παρουσία στους κλάδους των εκδόσεων, του εμπορίου, της μόδας, του grooming ,της ψυχαγωγίας και των κοινωνικών εκδηλώσεων.