Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου. Μεταξύ άλλων, ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή αγγίζει τα 53 ευρώ ανά ελληνικό νοικοκυριό, η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, τη στιγμή που το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%.
Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ενώ η παρακολούθηση αριθμού επεισοδίων μιας σειράς κατά βούληση έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα.