Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

ΕΡΤ: Διενέργεια ποιοτικής έρευνας για τους τηλεθεατές της (έγγραφο)

Ποιοτική έρευνα θα διοργανώσει η ΕΡΤ, σχετικά με τους τηλεθεατές  της, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

 

Σύμφωνα με την απόφαση, στόχος της έρευνας είναι η άντληση όλης της απαραίτητης πληροφορίας από το ευρύ κοινό, έτσι ώστε :

 

-να καταγραφεί διαγνωστικά η αντιλαμβανόμενη θέση της ΕΡΤ ΑΕ σήμερα (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3,) σε σχέση με τον ανταγωνισμό της (MEGA, ANT1, ALPHA, OPEN, SKAI, STAR, συνδρομητικά κανάλια)

 

-να διατυπωθεί το ιδανικό destination territory (positioning) της ΕΡΤ ΑΕ

 

-να ορισθούν οι απαραίτητες τακτικές κινήσεις και οι στρατηγικές κατευθύνσεις, τόσο σε επίπεδο προγράμματος και τυπολογιών όσο και σε επίπεδο επιλογής προσώπων

 

-να δημιουργηθεί ένα νέο brand narrative για την ΕΡΤ ΑΕ. Το brand narrative δημιουργείται στην περιοχή τομής των τριών κύκλων που ακολουθούν .

 

-να ορισθεί η αρχιτεκτονική της μάρκας σε επίπεδο ονοματολογίας, ρόλου, αποστολής, logo

 

 

Η διενέργεια της έρευνας ανατέθηκε στην εταιρεία QED MARKET RESEARCH και είναι ύψους 20.000,00 ευρώ

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου