Ποιοτική έρευνα θα διοργανώσει η ΕΡΤ, σχετικά με τους τηλεθεατές της, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.
Σύμφωνα με την απόφαση, στόχος της έρευνας είναι η άντληση όλης της απαραίτητης πληροφορίας από το ευρύ κοινό, έτσι ώστε :
-να καταγραφεί διαγνωστικά η αντιλαμβανόμενη θέση της ΕΡΤ ΑΕ σήμερα (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3,) σε σχέση με τον ανταγωνισμό της (MEGA, ANT1, ALPHA, OPEN, SKAI, STAR, συνδρομητικά κανάλια)
-να διατυπωθεί το ιδανικό destination territory (positioning) της ΕΡΤ ΑΕ
-να ορισθούν οι απαραίτητες τακτικές κινήσεις και οι στρατηγικές κατευθύνσεις, τόσο σε επίπεδο προγράμματος και τυπολογιών όσο και σε επίπεδο επιλογής προσώπων
-να δημιουργηθεί ένα νέο brand narrative για την ΕΡΤ ΑΕ. Το brand narrative δημιουργείται στην περιοχή τομής των τριών κύκλων που ακολουθούν .
-να ορισθεί η αρχιτεκτονική της μάρκας σε επίπεδο ονοματολογίας, ρόλου, αποστολής, logo
Η διενέργεια της έρευνας ανατέθηκε στην εταιρεία QED MARKET RESEARCH και είναι ύψους 20.000,00 ευρώ