Πολύ ενδιαφέρουσα η κίνηση της ΕΡΤ να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για τη λήψη υπηρεσιών μέτρησης και καταγραφής τηλεθέασης. Και θα γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα αν στο
παιχνίδι εισέλθουν και άλλες εταιρείες, πλην της Nielsen, η οποία μονοπωλεί σήμερα την αγορά.
Γιατί, αν οι μετρήσεις διαφέρουν, τότε θα πρέπει να δίνεται επαρκής εξήγηση γιατί διαφέρουν, αλλά και γιατί, λόγω των διαφορών, κατευθύνεται αναλόγως η διαφημιστική πίτα.
Σημειωτέον ότι η διανομή της διαφημιστικής πίτας επηρεάζει αναλόγως και τη διαμόρφωση του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών, όπου φαίνεται ότι τα reality έχουν πνίξει κάθε προσπάθεια για ενίσχυση της ειδησεογραφίας και εκπομπών λόγου στην ελληνική τηλεόραση.