MediaNews

Διεθνής διαγωνισμός της ΕΡΤ για τη τηλεθέαση

Πολύ ενδιαφέρουσα η κίνηση της ΕΡΤ να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για τη λήψη υπηρεσιών μέτρησης και καταγραφής τηλεθέασης. Και θα γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα αν στο
παιχνίδι εισέλθουν και άλλες εταιρείες, πλην της Nielsen, η οποία μονοπωλεί σήμερα την αγορά.

 

Γιατί, αν οι μετρήσεις διαφέρουν, τότε θα πρέπει να δίνεται επαρκής εξήγηση γιατί διαφέρουν, αλλά και γιατί, λόγω των διαφορών, κατευθύνεται αναλόγως η διαφημιστική πίτα.

 

Σημειωτέον ότι η διανομή της διαφημιστικής πίτας επηρεάζει αναλόγως και τη διαμόρφωση του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών, όπου φαίνεται ότι τα reality έχουν πνίξει κάθε προσπάθεια για ενίσχυση της ειδησεογραφίας και εκπομπών λόγου στην ελληνική τηλεόραση.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version