Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Έρχονται αλλαγές στη διαφήμιση των ΜΜΕ

H αναθεώρηση της λειτουργίας του διαφημιστικού προϊόντος στα ΜΜΕ τίθεται επί τάπητος στους κόλπους της κυ-
βέρνησης με την είσοδο του 2020. Στο επίκεντρο βρίσκεται όχι μόνο το καθεστώς της επιβράβευσης, οι λεγόμενες «επιστροφές», αλλά και το σύνολο της σχετικής δραστηριότητας.

 

Ο διάλογος είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει εντός του προσεχούς Ιανουαρίου, με οικοδεσπότη τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα , καθώς και με τη συμμετοχή του υπουργού Ανάπτυξης, Αδωνη Γεωργιάδη, και φυσικά όλων των εμπλεκόμενων φορέων (ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΕΙΤΗΣΕΕ), που αναμένεται να καταθέσουν αντί-
στοιχα υπομνήματα.

 

Στόχος της κυβέρνησης, κατά τον Στέλιο Πέτσα, είναι η «φιλελευθεροποίηση» της διαφήμισης, κάτι που επί της ουσίας προεξοφλεί την κατάργηση του ορίου των επιστροφών. Υπενθυμίζεται ότι το αρχικό ποσοστό είχε καθοριστεί αρχικά με νόμο του Ευάγγελου Βενιζέλου στο 9,9%, ενώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το μείωσε στο
4%. Η κατάργησή του εκτιμάται πως θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των media να προτείνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στην τιμή της διαφήμισης.

 

Παράλληλα, στο τραπέζι των συζητήσεων θα βρεθεί η κατάργηση των διατάξεων για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
των συναλλαγών ανάμεσα σε διαφημιστές, διαφημιζόμενους και Μέσα.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου