H αναθεώρηση της λειτουργίας του διαφημιστικού προϊόντος στα ΜΜΕ τίθεται επί τάπητος στους κόλπους της κυ-
βέρνησης με την είσοδο του 2020. Στο επίκεντρο βρίσκεται όχι μόνο το καθεστώς της επιβράβευσης, οι λεγόμενες «επιστροφές», αλλά και το σύνολο της σχετικής δραστηριότητας.
Ο διάλογος είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει εντός του προσεχούς Ιανουαρίου, με οικοδεσπότη τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα , καθώς και με τη συμμετοχή του υπουργού Ανάπτυξης, Αδωνη Γεωργιάδη, και φυσικά όλων των εμπλεκόμενων φορέων (ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΕΙΤΗΣΕΕ), που αναμένεται να καταθέσουν αντί-
στοιχα υπομνήματα.
Στόχος της κυβέρνησης, κατά τον Στέλιο Πέτσα, είναι η «φιλελευθεροποίηση» της διαφήμισης, κάτι που επί της ουσίας προεξοφλεί την κατάργηση του ορίου των επιστροφών. Υπενθυμίζεται ότι το αρχικό ποσοστό είχε καθοριστεί αρχικά με νόμο του Ευάγγελου Βενιζέλου στο 9,9%, ενώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το μείωσε στο
4%. Η κατάργησή του εκτιμάται πως θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των media να προτείνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στην τιμή της διαφήμισης.
Παράλληλα, στο τραπέζι των συζητήσεων θα βρεθεί η κατάργηση των διατάξεων για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
των συναλλαγών ανάμεσα σε διαφημιστές, διαφημιζόμενους και Μέσα.