Μετασχηματισμούς στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς, με κατεύθυνση τη φιλελευθεροποίηση και τη μεγαλύτερη ευελιξία, προανήγγειλε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Στέλιος Πέτσας, σε συνάντηση με συντάκτες media.
Ο θεσμικός διάλογος για τις αλλαγές στον τομέα της διαφήμισης ξεκινά επίσημα τον Ιανουάριο, ενώ ήδη έχουν κληθεί να καταθέσουν γραπτώς τις απόψεις τους οι εμπλεκόμενοι φορείς, όπως η ΕΙΤΗΣΕΕ και η ΕΙΡΑ.
Στις έως τώρα άτυπες συζητήσεις έχει διατυπωθεί η ανάγκη να γίνουν αλλαγές στις τριγωνικές συμβάσεις που υπογράφονται μεταξύ των Μέσων, των media shops και των διαφημιζομένων, με γνώμονα τη μεγαλύτερη ευελιξία και τη μείωση της γραφειοκρατίας, ενώ αλλαγές έχουν προταθεί και σε ό,τι αφορά το καθεστώς των επιστροφών.