Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Ερχονται αλλαγές στη διαφήµιση

Μετασχηματισμούς στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς, με κατεύθυνση τη φιλελευθεροποίηση και τη μεγαλύτερη ευελιξία, προανήγγειλε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Στέλιος Πέτσας, σε συνάντηση με συντάκτες media.

 

Ο θεσμικός διάλογος για τις αλλαγές στον τομέα της διαφήμισης ξεκινά επίσημα τον Ιανουάριο, ενώ ήδη έχουν κληθεί να καταθέσουν γραπτώς τις απόψεις τους οι εμπλεκόμενοι φορείς, όπως η ΕΙΤΗΣΕΕ και η ΕΙΡΑ.

 

Στις έως τώρα άτυπες συζητήσεις έχει διατυπωθεί η ανάγκη να γίνουν αλλαγές στις τριγωνικές συμβάσεις που υπογράφονται μεταξύ των Μέσων, των media shops και των διαφημιζομένων, με γνώμονα τη μεγαλύτερη ευελιξία και τη μείωση της γραφειοκρατίας, ενώ αλλαγές έχουν προταθεί και σε ό,τι αφορά το καθεστώς των επιστροφών.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου