Στον απολογισμό για τα ψηφιακά Μέσα της προχώρησε η Alter Ego Media, λίγο πριν από το τέλος του 2019. Το in.gr, κλείνοντας 20 χρόνια παρουσίας στο ελληνικό Διαδίκτυο, συγκέντρωσε περισσότερους από 8.000.000 μοναδικούς επισκέπτες τον Νοέμβριο με 66.000.000 pageviews και σχεδόν 8 λεπτά μέσο χρόνο παραμονής. Το tovima.gr και tanea.gr τον Νοέμβριο συγκέντρωσαν περισσότερους από 1.600.000 μοναδικούς επισκέπτες το κάθε ένα, με περισσότερα από 5.000.000 pageviews.
Το κοινό και των δύο sites είναι ιδιαίτερα στοχευμένο και με χαρακτηριστικά πολύ κοντά σε αυτά των αντίστοιχων εφημερίδων. Τέλος, το vita.gr συνεχίζει τη θετική του πορεία με πάνω από 1.000.000 μοναδικούς επισκέπτες και το imommy.gr με σχεδόν 600.000 καλύπτει το σύνολο του κοινού στο οποίο απευθύνεται (νεαρές μητέρες και νέες οικογένειες).
Επίσης, η εταιρεία επισημαίνει ότι σε όλες τις καμπάνιες που έχουν τρέξει στα sites της, το ποσοστό του fraud είναι λιγότερο από 0,1%, το ποσοστό του viewability συχνά στο 80%-90% και το ποσοστό του brand safety στο 97%.