Η Rakuten Inc., η FC Barcelona, και η Rakuten TV παρουσίασαν πρόσφατα το Matchday – Inside FC Barcelona, την επίσημη τηλεοπτική σειρά ντοκιμαντέρ της FC Barcelona που ακολουθεί τα βήματα της ομάδας την περίοδο 2018-2019, προσφέροντας εικόνες πίσω από τις κάμερες και ρίχνοντας φως στα σημεία που κάνουν την Barça “κάτι περισσότερο από έναν ποδοσφαιρικό όμιλο”.
Το Matchday – Inside FC Barcelona είναι μια δημιουργία των Barça Studios -που ανήκουν στη FC Barcelona- σε συνεργασία με το Kosmos Studios, και της Rakuten Inc. σε συνεργασία με το Rakuten H Collective Studio και τη Producciones del Barrio.
Ως ένας από τους κύριους παγκόσμιους συνεργάτες της FC Barcelona που από το 2017 έχει δεσμευτεί να εμπνέει τους ανθρώπους μέσα από τη δύναμη του αθλητισμού, η Rakuten παρουσιάζει αποκλειστικά το νέο ντοκιμαντέρ στους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο.
Η σειρά αποτελείται από οκτώ επεισόδια που παρουσιάζουν την ομάδα και τους παίκτες στα πιο σημαντικά γεγονότα της σεζόν 2018-2019, ρίχνοντας φως στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία της Barça, μιας από τις πιο αγαπημένες ποδοσφαιρικές ομάδες στον κόσμο. Η σειρά προσφέρει στους θεατές μια διαφορετική οπτική της ομάδας και των παικτών, αποκαλύπτοντας στιγμές που απολαμβάνουν τον ενθουσιασμό της νίκης ή προσπαθούν να ξεπεράσουν μια ήττα.
Το Matchday ακολουθεί επίσης τους παίκτες εκτός αγωνιστικού χώρου, προσφέροντας εικόνες από την ιδιωτική τους ζωή, όπως ένα μπάρμπεκιου στο σπίτι του Luis Suárez με τον Leo Messi και τον Jordi Alba. Στο Matchday θα δείτε επίσης τον Gerard Piqué να απολαμβάνει τον ελεύθερο χρόνο του με την οικογένειά του, τον Marc-André ter Stegen να σχεδιάζει το νέο του σπίτι και τον Ivan Rakitic να μαγειρεύει.
Το Matchday, με αφηγητή τον ηθοποιό John Malkovich, μοιράζεται τις πιο σημαντικές στιγμές από επιλεγμένους αγώνες της Μπαρτσελόνα την προηγούμενη σεζόν, όπως το “El Clásico” με αντίπαλο τη Ρεάλ Μαδρίτης, ένα από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Δύο επεισόδια δείχνουν πώς προετοιμάζονται οι παίκτες για το El Clásico, πώς χειρίζονται την πίεση αυτού του σημαντικού γεγονότος και την εμπειρία τους από τα 90 λεπτά στον αγωνιστικό χώρο.
Η σειρά περιλαμβάνει επίσης αφηγήσεις από ανθρώπους που μέσω προσωπικών εμπειριών, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της Barça, όπως για παράδειγμα ο Rafa, ο πυροσβέστης που, παρά το γεγονός ότι έχασε την όρασή του σε μια έκρηξη, εξακολουθεί να πηγαίνει στους αγώνες στο Camp Nou, και ο Andrey, ένας φίλαθλος από τη Ρωσία που ακολουθεί παντού τη Μπαρτσελόνα.
Η πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ θα γίνει στην Ευρώπη αποκλειστικά από τη Rakuten ΤV στις 29 Νοεμβρίου, και θα ακολουθήσει η πρεμιέρα και η διανομή από την Rakuten στην Ιαπωνία ή σε συνεργασία με άλλους φορείς στην APAC (Περιφέρεια Ασίας και Ειρηνικού της ΔΟΠΑ) και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η FC Barcelona έχει διατηρήσει τα δικαιώματα στην Αφρική, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή/ Βόρεια Αφρική και τον Καναδά.
Οι φίλοι της Barça που θέλουν να είναι κοντά στους παίκτες, εκτός από το γήπεδο και τη σειρά ντοκιμαντέρ Matchday αποκλειστικά στην RTV, μπορούν να ακολουθούν και το επίσημο Community της Barça στο Rakuten Viber. H κοινότητα ενημερώνεται τακτικά με αποκλειστικό περιεχόμενο από το club.
Με πάνω από 2 εκατομμύρια ακόλουθους, το κανάλι προσφέρει στους φίλους της FC Barcelona από όλο τον κόσμο ζωντανές ειδήσεις, ανακοινώσεις για επερχόμενους αγώνες, κουίζ και υλικό από τα αποδυτήρια. Επιπλέον, τα chatbots στο Rakuten Viber για την πρόβλεψη του επόμενου αγώνα και την ψήφιση του καλύτερου παίκτη του αγώνα δίνουν μοναδικά δώρα και την ευκαιρία στους φιλάθλους να αλληλεπιδρούν με την ομάδα.
Συνοψίζοντας:
Το στούντιο παραγωγής της FC Barcelona παρουσιάζει ένα νέο, πρωτότυπο και αποκλειστικό τηλεοπτικό προϊόν που δίνει την ευκαιρία στο κοινό να παρακολουθήσει τις προσωπικές στιγμές των παικτών πίσω από τις επιτυχίες και τις προκλήσεις της ομάδας.
Η σειρά ξεκινά τον Νοέμβριο αποκλειστικά στην Ευρώπη από τη Rakuten TV: 8 επεισόδια των 45 λεπτών είναι ήδη διαθέσιμα στην πλατφόρμα.
πηγή: advertising.gr