Άλλαξε τηλεοπτική στέγη, ενίσχυσε κέφι, δομή και περιεχόμενο, βγήκε και τα πήρε όλα.
Ο Νίκος Μουτσινάς είναι σίγουρο ότι φέτος γράφει μεγάλα νούμερα στην εκπομπή του «Καλό Μεσημεράκι», και αφήνει πίσω τους υπόλοιπους της μεσημεριανής ζώνης.
Με εξαίρεση το «Ρουκ Ζουκ» και το «Shopping Star» που παίζουν δυνατά και συχνά πιάνουν κορυφή στους πίνακες της Nielsen, κανείς άλλος δεν φαίνεται να περνά καλά φέτος το απομεσήμερο.
Η τηλεθέαση αναλυτικά:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ 25,3%
SHOPPING STAR 23%
ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ 20,3%
ΕΛΕΝΗ 14,2%
DIVIDED 8,6%
ΜΕΣΗΜΕΡΙ YES 4,8%
ΓΕΝΙΚΟ
SHOPPING STAR 23,7%
ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ 20,6%
ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ 20,3%
ΕΛΕΝΗ 11,8%
DIVIDED 9,5%
ΜΕΣΗΜΕΡΙ YES 4,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων.