Η Lenovo λάνσαρε τη νέα της παγκόσμια καμπάνια για το brand της, προσπαθώντας να δείξει τη δύναμη της έξυπνης τεχνολογίας στη δημιουργία ενός πιο διαφοροποιημένου και δυναμικού κόσμου, που ενισχύει την ανθρώπινη εμπειρία.
Σχεδιασμένη να παρουσιαστεί σε 12 διαφορετικές αγορές και 14 διαφορετικές γλώσσες, θα πλαισιωθεί από διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, στον κινηματογράφο, την τηλεόραση όπως επίσης σε ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, ανάλογα με την περιοχή απήχησης. Βασικές αγορές περιλαμβάνουν την Κίνα, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Ρωσία, την Ιαπωνία, την Ινδία, τη Βραζιλία και το Μεξικό.
Σκηνοθετημένη από τον Ben Tricklebank στα στούντιο της εταιρείας παραγωγής Furlined, η καμπάνια περιλαμβάνει ιστορίες για το πώς οι πελάτες μεταμορφώνουν τον κόσμο και πώς η Lenovo τους βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Από την υγειονομική περίθαλψη έως τη μηχανική και τα μηχανοκίνητα αθλήματα, υπάρχουν εντυπωσιακά διαφορετικές προκλήσεις, οι οποίες όμως συνδέονται μεταξύ τους