MediaNews

Lenovo: Νέα παγκόσμια καμπάνια για το brand

Η Lenovo λάνσαρε τη νέα της παγκόσμια καμπάνια για το brand της, προσπαθώντας να δείξει τη δύναμη της έξυπνης τεχνολογίας στη δημιουργία ενός πιο διαφοροποιημένου και δυναμικού κόσμου, που ενισχύει την ανθρώπινη εμπειρία.

Σχεδιασμένη να παρουσιαστεί σε 12 διαφορετικές αγορές και 14 διαφορετικές γλώσσες, θα πλαισιωθεί από διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, στον κινηματογράφο, την τηλεόραση όπως επίσης σε ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, ανάλογα με την περιοχή απήχησης. Βασικές αγορές περιλαμβάνουν την Κίνα, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Ρωσία, την Ιαπωνία, την Ινδία, τη Βραζιλία και το Μεξικό.

Σκηνοθετημένη από τον Ben Tricklebank στα στούντιο της εταιρείας παραγωγής Furlined, η καμπάνια περιλαμβάνει ιστορίες για το πώς οι πελάτες μεταμορφώνουν τον κόσμο και πώς η Lenovo τους βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Από την υγειονομική περίθαλψη έως τη μηχανική και τα μηχανοκίνητα αθλήματα, υπάρχουν εντυπωσιακά διαφορετικές προκλήσεις, οι οποίες όμως συνδέονται μεταξύ τους

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version