Ο Alpha είναι το «σπίτι» της καλής Μυθοπλασίας. Το κανάλι το οποίο παρουσιάζει σειρές για όλη την οικογένεια και για όλα τα γούστα, με σεβασμό στο θεατή, σε παραγωγές προσεγμένες, ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Γι’ αυτό είναι το ελληνικό κανάλι, το οποίο σταθερά βρίσκεται στους Final 5 των GEMA και μάλιστα φέτος είναι το μοναδικό ελληνικό κανάλι της ελεύθερης τηλεόρασης που έχει καταφέρει αυτή τη διάκριση.
Συγκεκριμένα, τρειςσειρές της Μυθοπλασίας Alpha ξεχώρισαν με τα trailer τους και συγκαταλέγονται στους φιναλίστ των Ευρωπαϊκών βραβείων GEMA (Global Entertainment Marketing Awards). Τα campaign trailer του «Σασμού», του «Προξενιού της Ιουλίας» και των «Φόνων στο Καμπαναριό» συγκαταλέγονται στις καλύτερες ευρωπαϊκές marketing καμπάνιες τηλεοπτικών καναλιών και διεκδικούν την κορυφαία διάκριση στην τελετή που θα πραγματοποιηθεί στο Amsterdam στις 5 Ιουνίου 2024.
Τα Global Entertainment Marketing Awards αναγνωρίζουν τις πρωτοποριακές καμπάνιες σε παγκόσμιο επίπεδο που «αιχμαλωτίζουν» τους θεατές και διαμορφώνουν το τηλεοπτικό τοπίο.
Η Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences φιλοξενεί τα πιο δημιουργικά και στρατηγικά μυαλά που οδηγούν την τηλεοπτική βιομηχανία προς τα εμπρός. Με ένα παγκόσμιο δίκτυο, ενδυναμώνει, γιορτάζει την αριστεία και διατηρεί τη διαρκή σημασία της δημιουργικότητας και της στρατηγικής μάρκετινγκ στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της ψυχαγωγίας και της τηλεόρασης. Η αποστολή της είναι να τιμήσει το μάρκετινγκ και τη δημιουργική αριστεία, να καλλιεργήσει την άμιλλα μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου και να εμπλουτίσει το πολιτιστικό τοπίο της κάθε χώρας.
Συγκεκριμένα η Μυθοπλασία Alpha είναι φιναλίστ στα Global Entertainment Marketing Awards με τις εξής υποψηφιότητες:
Καλύτερο trailer δραματικής σειράς για «To Προξενιό της Ιουλίας»
«To Προξενιό της Ιούλιας» είναι μια δραματική σειρά εποχής για την τραγική ιστορία ζωής μιας νεαρής κοπέλας σε ένα αγροτικό ελληνικό χωριό στα τέλη της δεκαετίας του ’50. Ο απαιτητικός στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια συναισθηματική οπτική ιστορία που «γιορτάζει» τη ζωή και τον θάνατο και μιλάει στις καρδιές κάθε Έλληνα. Η οπτική ιδέα ήταν να ενσωματωθούν παραδοσιακά στοιχεία γάμου και κηδείας στο ίδιο τελετουργικό.
Τα καταπιεσμένα συναισθήματα των προετοιμασιών οδηγούν στη δραματική κορύφωση. Η Ιουλία συνοδεύεται από την οικογένειά της στη «νέα» της ζωή.
Καλύτερο trailer χρησιμοποιώντας μουσική χωρίς στίχους για τη σειρά «Σασμός»
Ο «Σασμός» είναι η πιο εμβληματική τηλεοπτική σειρά στην Ελλάδα που ολοκληρώνεται μετά από 3 χρόνια. Είναι η δεύτερη φορά που είναι φιναλίστ στη διοργάνωση. Η ιδέα του καμπανιακού trailer αφορά σε μία πινακοθήκη ανθρώπων που συνδέονται με δεσμούς οικογενειακούς και φιλικούς, σε ένα εορταστικό σκηνικό. Το εορταστικό σκηνικό διακόπτεται από μια σκοτεινή παρουσία, μια αναπαράσταση της «μοίρας».
Μια αινιγματική σκοτεινή φιγούρα και θρησκευτικά σύμβολα αναδημιουργούν την αφήγηση. Η μουσική σύνθεση δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το σποτ από τον Νίκο Τερζή, τον επίσημο συνθέτη της σειράς, για να ενισχύσει την οπτική εμπειρία.
Καλύτερο trailer που δεν χρησιμοποιεί υλικό από τη σειρά για το «Φόνοι στο καμπαναριό»
Το «Φόνοι στο Καμπαναριό» είναι η αστυνομική κωμική σειρά που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2023. Η αποστολή του trailer ήταν να υλοποιηθεί ένα οπτικά συναρπαστικό video χωρίς να χρησιμοποιηθεί κανένα από τα πραγματικά πλάνα. Ένα short animation ψυχεδελικά εμπνευσμένο και μια ωδή στα εμβληματικά σχεδιαστικά έργα του σπουδαίου illustrator Saul Bass .
Το σενάριο ακολουθεί την πραγματική ιστορία και οι animated χαρακτήρες εικονοποιούν το πραγματικό καστ. Το τραγούδι είναι μια πρωτότυπη ελεύθερη διασκευή του κλασικού ελληνικού χριστουγεννιάτικου τραγουδιού με στόχο την χιουμοριστική ανατροπή.