Φήμες κυκλοφορούν για περικοπές στις ψυχαγωγικές εκπομπές από το νέο έτος και μετά.
Από Σεπτέμβρη πρόκειται να γίνει ολικό “λίφτινγκ” στους τηλεοπτικούς σταθμούς και ειδικά στις ψυχαγωγικές εκπομπές.
Ο ΣΚΑΙ είναι μέσα σε αυτή την λίστα.
Στο κανάλι του Φαλήρου, η ενημέρωση κερδίζει καθημερινά ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στα μερίδια τηλεθέασης, όπως δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης.
Παρά τις αλλαγές που έχουν γίνει μέχρι τώρα, το ψυχαγωγικό κομμάτι του καναλιού δεν έχει καταφέρει να αυξήσει τα ποσοστά στα νούμερα κι έτσι υπάρχει το πλάνο να επικεντρωθούν στην ενημέρωση μέχρι και το μεσημεριανό δελτίο.
Μάλιστα, για την απογευματινή ζώνη υπάρχει η σκέψη μήπως ενταχθούν μαγνητοσκοπημένες εκπομπές lifestyle όπως γίνεται και τώρα.
Η Acun Medya
Ένα σενάριο είναι η Acun Medya, με την οποία υπάρχει χρόνια συνεργασία με το κανάλι, να μπορέσει να αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο από τον ΣΚΑΪ πουλώντας format που είναι δοκιμασμένα και με μικρότερο κόστος (τρανό παράδειγμα το Κάτι ξαναψήνεται).
Δείτε επίσης: Δυσκολεύει πολύ το “Survivor” με απόφαση του Ατζούν
Η Φαίη Σκορδά και η Μαρία Μπακοδήμου
Ένα πρόσωπο το οποίο έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του σταθμού είναι η Φαίη Σκορδά.
Το πιθανότερο σενάριο αν ενεργοποιηθεί το +1 του συμβολαίου της είναι να βρεθεί ξανά στη μεσημεριανή ζώνη, αν και η ίδια η παρουσιάστρια θέλει πρωινό.
Η Φαίη είναι ένα δυνατό brand που φέρνει έσοδα στα γυναικεία κοινά.
Επίσης, στο δυναμικό του καναλιού ανήκει και η Μαρία Μπακοδήμου, που θα ήταν η ιδανική λύση για τα μεσημέρια τις καθημερινές.
Ωστόσο φαίνεται πως η παρουσιάστρια έχει βρει στα Σαββατοκύριακα κάτι που τόσο εκείνη όσο και οι τηλεθεατές αγαπούν.