Τα δημοφιλέστερα διαφημιστικά σποτ, τα σλόγκαν τηλεοπτικών διαφημίσεων που άφησαν εποχή, αλλά και η ίδια η εξέλιξη της ελληνικής διαφήμισης μετά την εμφάνιση της τηλεόρασης στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, είναι οι πρωταγωνιστές του δεύτερου και τελευταίου μέρους του αφιερώματος της «Μηχανής του Χρόνου» για την ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα, το οποίο θα προβληθεί σήμερα, στις 21.00, από το Cosmote History HD.
Στο νέο επεισόδιο, διαφημιστές, συγγραφείς και εικονογράφοι περιγράφουν στον Χρίστο Βασιλόπουλο βήμα-βήμα πώς φτιάχνεται μια διαφήμιση, ενώ ειδική αναφορά γίνεται και στα επονομαζόμενα «τζινγκλάκια» των διαφημίσεων. Τέλος, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, προβάλλονται παλιές τηλεοπτικές διαφημίσεις.