MediaNews

Amazon: Προχωρά σε αναθεώρηση των media

Η εταιρεία ξόδεψε περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες το 2022, ένα ρεκόρ για τον κλάδο

Η Amazon προχωρά σε αναθεώρηση για τις δραστηριότητες του media buying υπό τον έλεγχο ενός agency, σύμφωνα με το Marketing Brew. Η εταιρεία ξόδεψε περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες το 2022, ένα ρεκόρ για τον κλάδο, σύμφωνα με το Ad Age. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα η αναθεώρηση θα είναι ένα «hot pitch» για τις εταιρείες που διεκδικούν την επιχείρηση.

Η IPG Mediabrands είναι ο global media buyer της Amazon από το 2017, σύμφωνα με το Ad Age. «Στο πλαίσιο της τακτικής επιχειρηματικής μας πορείας, επανεξετάζουμε τακτικά τις υπάρχουσες επιχειρηματικές σχέσεις με τρίτους προμηθευτές και συνεργάτες και με βάση αυτές τις αξιολογήσεις, ενδέχεται να αποφασίσουμε να ζητήσουμε προτάσεις από προμηθευτές που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μας», δήλωσε ο Brad Glasser, εκπρόσωπος της Amazon, στο Marketing Brew μέσω email, επισημαίνοντας: «Αναμένουμε με ανυπομονησία τη διαδικασία πρότασης σε αυτήν την περίπτωση και θα αξιολογήσουμε τα σωστά επόμενα βήματα για τις επιχειρήσεις μας μόλις εξετάσουμε τις υποβολές».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version