Η Amazon προχωρά σε αναθεώρηση για τις δραστηριότητες του media buying υπό τον έλεγχο ενός agency, σύμφωνα με το Marketing Brew. Η εταιρεία ξόδεψε περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες το 2022, ένα ρεκόρ για τον κλάδο, σύμφωνα με το Ad Age. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα η αναθεώρηση θα είναι ένα «hot pitch» για τις εταιρείες που διεκδικούν την επιχείρηση.
Η IPG Mediabrands είναι ο global media buyer της Amazon από το 2017, σύμφωνα με το Ad Age. «Στο πλαίσιο της τακτικής επιχειρηματικής μας πορείας, επανεξετάζουμε τακτικά τις υπάρχουσες επιχειρηματικές σχέσεις με τρίτους προμηθευτές και συνεργάτες και με βάση αυτές τις αξιολογήσεις, ενδέχεται να αποφασίσουμε να ζητήσουμε προτάσεις από προμηθευτές που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μας», δήλωσε ο Brad Glasser, εκπρόσωπος της Amazon, στο Marketing Brew μέσω email, επισημαίνοντας: «Αναμένουμε με ανυπομονησία τη διαδικασία πρότασης σε αυτήν την περίπτωση και θα αξιολογήσουμε τα σωστά επόμενα βήματα για τις επιχειρήσεις μας μόλις εξετάσουμε τις υποβολές».