Στο ποσό των 6.250.000 ευρώ αντιστοιχεί ο συνολικός τηλεοπτικός χρόνος που διατίθεται στα πολιτικά κόμματα και τους συνασπισμούς συνεργαζόμενων κομμάτων και πολιτικών κινήσεων που συμμετέχουν στις Ευρωεκλογές 2019, για την προβολή τους στην ΕΡΤ και τους ιδιωτικούς ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς επίγειας μετάδοσης εθνικής εμβέλειας και στους φορείς παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών. Το παραπάνω ποσό κατανέμεται σε 6 εκατ. ευρώ για την πρώτη κατηγορία Μέσων και 250.000 ευρώ για τους παρόχους συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, ο χρόνος που διατίθεται για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων των κομμάτων, Σύριζα, Νέα Δημοκρατία, Χρυσή Αυγή, ΚΙΝ.ΑΛ., Το Ποτάμι, Κ.Κ.Ε και Ανεξάρτητοι Έλληνες, αντιστοιχεί στο 40% του συνολικού χρόνου ήτοι στο ποσό των 2,4 εκατ. ευρώ στην ΕΡΤ Α.Ε. και στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και στο ποσό των 100.000 ευρώ στους παρόχους συνδρομητικής.
Κάθε ένα από τα πολιτικά κόμματα και από τους συνασπισμούς συνεργαζόμενων κομμάτων και πολιτικών κινήσεων που κατέθεσαν εμπρόθεσμα δήλωση κατάρτισης συνδυασμού για τη συμμετοχή τους στις εκλογές της 26ης Μαΐου 2019 δικαιούται χρόνο μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων, που αντιστοιχεί στο ποσό των 25.000 ευρώ για τη μετάδοση μηνυμάτων από την ΕΡΤ και τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και στο ποσό των 1.041,66 ευρώ στη συνδρομητική.
Σε επίπεδο καναλιών, ο χρόνος των διαφημιστικών μηνυμάτων κατανέμεται ως εξής: Antenna 20,71%, Alpha 20,71%, ΣΚΑΙ 20,19%, Star 17,53%, Open 9,83% και ΕΡΤ (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) 11,03%. Αντίστοιχα, στους παρόχους συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών αντιστοιχεί 50% στη Forthnet Μεdia A.E και 50% στην OTE A.E.