Γίνονται και θαύματα. Την ώρα που η συνολική διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ τρέχει με ρυθμούς πτώσης μεταξύ 10% και 20% κάποιοι ξεχωρίζουν. Και αυτό στους τηλεοπτικούς σταθμούς μπορεί να θεωρείται λογικό λόγω της ανακατανομής της διαφημιστικής πίττας λόγω των μεταβολών σε επίπεδο τηλεθέασης. Για παράδειγμα το γεγονός ότι ο Antenna παρουσιάζει φέτος μέχρι στιγμής εντυπωσιακή αύξηση του διαφημιστικού εσόδου είναι λογικό καθώς έχει κερδίσει μερίδιο τηλεθέασης.
Όπως λογική είναι η πτώση πάνω από το μέσο όρο του ΣΚΑΙ καθώς το survivor έχει φέτος πατώσει. Από την άλλη πλευρά οι πληροφορίες αναφέρουν πως τα Μέσα Βαξεβάνη έχουν αυξήσει σε μια κακή χρονιά τα έσοδά τους ενώ πάνω από τους μέσους όρους κινείται και η ΕΦΣΥΝ. Εξ όσων είναι γνωστά ούτε τα ΜΜΕ του Βαξεβάνη έχουν αυξήσει κυκλοφορίες (εφημερίδα) ούτε επισκεψιμότητα ενώ τα ίδια ισχύουν και για την ΕΦΣΥΝ. Και το ερώτημα είναι πως συμβαίνει αυτό το θαύμα ο κλάδος να κινείται αρνητικά και χωρίς ουσιαστικό λόγο τα προσκείμενα στο ΣΥΡΙΖΑ μέσα ενημέρωσης να αυξάνουν έσοδα. Κρατική διαφήμιση, διαφήμιση από τράπεζες; Μένει να φανεί.