Την υπογραφή της Ogilvy φέρει η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (ΕΡΤ), η οποία επιδιώκει να αναδείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του νέου προγράμματος και περιεχομένου της, μέσα από σποτ που επιχειρούν να καταρρίψουν αρνητικά στερεότυπα εναντίον της δημόσιας τηλεόρασης.
Πέντε τηλεοπτικά σποτ βρίσκονται ήδη στον «αέρα», με tagline «ΕΡΤ. Πολυδιάστατη όπως εσύ». Μια κομμώτρια που ενδιαφέρεται για την κλιματική αλλαγή, ένας φίλαθλος που του αρέσουν οι δραματικές σειρές, μια ψυχολόγος που ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο, ένας καλλιτέχνης που παρακολουθεί αγώνες Formula 1, έρχονται να εκπροσωπήσουν το κοινό της ΕΡΤ, η οποία «δείχνει περισσότερα από όσα νομίζεις».
Παράλληλα, ένας «ρετρό» τύπος που ενδιαφέρεται για καθετί νέο και εξελιγμένο, πρωταγωνιστεί στο σποτ για το Web TV και τις hybrid δυνατότητες της ΕΡΤ, με μήνυμα «ΕΡΤ. Είναι πιο μπροστά από όσο νομίζεις». Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, ενέκρινε πρόσφατα το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ΕΡΤ για το 2019, ύψους 247.845 ευρώ.
Επίσης, όπως αναφέρθηκε και στο χθεσινό DF, σύντομα θα δοθεί σε δημόσια διαβούλευση το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο για την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας της ΕΡΤ, με αντικείμενο την οπτικοακουστική παραγωγή. Σκοπός είναι η είσοδος της ΕΡΤ στον τομέα των παραγωγών και στην αγορά και πώληση τηλεοπτικών δικαιωμάτων σειρών.