Αποτελεί κοινό μυστικό το γεγονός ότι ένας από τους δημόσιους φορείς που έχουν χρησιμοποιηθεί κατ’ επανάληψη από το Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να διανεμηθεί διαφήμιση στα media που «γλείφουν» τον Τσίπρα και την παρέα του, είναι η καταχρεωμένη ΔΕΗ. Εκεί που διευθύνον Σύμβουλος είναι ένας Παναγιωτάκης, ο οποίος παρά το γεγονός ότι έχει χάσει και τ’ αυγά και τα πασχάλια, εξακολουθεί να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του Μαξίμου. Μάλιστα οι ευθύνες του «κομματάρχη της ΔΕΗ» εντοπίζονται και στην πρόσφατη έκθεση της Κομισιόν, για τον τρόπο χειρισμού του διαγωνισμού πώλησης των λιγνιτικώνμονάδων.
Συγκεκριμένα για το ζήτημα της ΔΕΗ, η Επιτροπή εντοπίζει καθυστερήσεις και θέτει ζήτημα κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης της. Την ίδια ώρα, η ΔΕΗ προχωρά ενόψει και των επικείμενων εκλογών, σε δυνατό διαφημιστικό πρόγραμμα, που προσεγγίζει τις 300.000 ευρώ για τα sites. Θέλω να πιστεύω όχι μόνο γι’ αυτά που δίνει στους διοικητές ο γίγας Τζανακόπουλος.