Η ΕΡΤ προχώρησε στην απευθείας ανάθεση, ποσού 30.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, στην εταιρεία Communications Effect για υπηρεσίες διαφημιστικής προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το TikTok, το Instagram και το YouTube. Αντιθέτως, η ΕΡΤ εξαιρεί το ελληνικό διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες από την προβολή της.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου