Tο Netflix και το CBS βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις όσον αφορά την τηλεθέαση στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, τα οποία δείχνουν ότι Netflix και CBS είναι πολύ πιο μπροστά από άλλους broadcasters και streaming υπηρεσίες όσον αφορά το χρόνο που αφιερώνεται στην παρακολούθηση περιεχομένου πρώτης προβολής.
Τα αποτελέσματα είναι παρόμοια με αυτά του φθινοπώρου του 2022, με το Netflix και το CBS να κατατάσσονται επίσης πρώτα και δεύτερα, αντίστοιχα. Για το πρώτο τρίμηνο, το Netflix είχε μόλις πάνω από 337 δισεκατομμύρια λεπτά χρόνου προβολής.
Το CBS δεν ήταν πολύ πίσω με 281,66 δισεκατομμύρια λεπτά. Τα άλλα τέσσερα μεγάλα δίκτυα ακολούθησαν, με το NBC να έχει 190,89 δισεκατομμύρια λεπτά χρόνου παρακολούθησης, το ABC 181,66 δισεκατομμύρια και το Fox 129,22 δισεκατομμύρια.
Οι θεατές παρακολούθησαν 29,95 δισεκατομμύρια λεπτά πρωτότυπου περιεχομένου στο Prime Video της Amazon, 22,2 δισεκατομμύρια λεπτά στο Disney+, 15,79 δισεκατομμύρια λεπτά στο Hulu και 8,27 δισεκατομμύρια λεπτά στο HBO Max.