Ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk ανακοίνωσε ότι οι Blue συνδρομητές θα βλέπουν πλέον μόνο το 50% των διαφημίσεων στο timeline τους σε σύγκριση με τους χρήστες που δεν διαθέτουν συνδρομή, ενώ θα έχουν και βελτιωμένη ορατότητα στo search.
Το Twitter δεν κρύβει το γεγονός ότι η νέα λειτουργία που έχει υποσχεθεί ο Musk από τον Νοέμβριο, δεν θα ισχύει για διαφημίσεις που εμφανίζονται σε προφίλ χρηστών, σε απαντήσεις, σε προωθούμενους λογαριασμούς και τάσεις, καθώς και σε προωθούμενες εκδηλώσεις στη σελίδα Explore. Επιπλέον, η λειτουργία των «μισών διαφημίσεων» δεν θα ενεργοποιηθεί έως ότου το προφίλ ενός συνδρομητή λάβει το σήμα verified μετά από έλεγχο.
Σίγουρα θα είναι δύσκολο να μετρηθεί πόσες διαφημίσεις βλέπουν πραγματικά οι Blue συνδρομητές, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει ανησυχία στους χρήστες που πληρώνουν. Πέρα από την προσφορά για το 50% των διαφημίσεων, το Twitter Blue δεν έχει διαμορφωθεί όπως ήλπιζε εξ αρχής ο Musk.
Στην αρχή του έτους, 180.000 άτομα στις ΗΠΑ πλήρωναν για συνδρομές Blue (ή λιγότερο από το 0,2% των μηνιαίων ενεργών χρηστών). Η συνδρομή «φέρνει» στο Twitter περίπου 8 δολάρια το μήνα ανά συνδρομητή, αλλά με σχεδόν 300.000 συνδρομητές παγκοσμίως, η εταιρεία θα κερδίσει μόνο περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια από τις συνδρομητικές υπηρεσίες το 2023 – ένα μικρό μέρος των στόχων του Musk όσον αφορά τα ετήσια έσοδα, οι οποίοι φτάνουν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια.