Ο προβληματισμός έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα, έπειτα από τις ανησυχίες- σύμφωνα με τους Financial Times- ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της, όπως το Facebook και το Instagram, δεν θα είναι σε θέση να συμμορφωθούν με τους επικείμενους κανονισμούς της Ε.Ε. οι οποίοι θα αφορούν στις διαδικτυακές καμπάνιες.
Είναι κάποιος καιρός κατά τον οποίο οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών καταρτίζουν νέο νομικό πλαίσιο για να τεθεί σε ισχύ από το 2024, με σκοπό να υποχρεώσουν τους «μεγάλους παίκτες» του διαδικτύου να αποκαλύψουν περισσότερα για τις πολιτικές ομάδες, πίσω από τις σχετικές ιντερνετικές καμπάνιες, αλλά και τα «target group» χρηστών.
Στη κορυφή της διοικητικής πυραμίδας της Meta, με πρώτον και καλύτερο τον διευθύνοντα σύμβουλο της Μάρκ Ζάκεμπεργκ, φαίνεται να έχει αναπτυχθεί έντονος σκεπτικισμός θεωρώντας ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού θα είναι τόσο ευρύς, ώστε θα είναι ευκολότερο για τον διαδικτυακό κολοσσό να αρνηθεί όλες τις επί πληρωμή πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους του, σύμφωνα με πηγές που επικαλούνται οι Financial Times.