MediaNews

Διαφημιστική προβολή μέσα από τις έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές

Η συνολική κάλυψη των LG CTV ads στις δύο χώρες αγγίζει τα 800.000 households

Ειδικό πρόγραμμα στοχευμένης διαφημιστικής προβολής για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές LG.

 

Οι διαφημίσεις προβάλλονται σε μια υβριδική καμπάνια, η οποία θα είναι ενεργή μέχρι τις 31 Μαρτίου και υλοποιείται από την Acrossmedia241 σε συνεργασία με τη Starcom.

 

Η συνολική κάλυψη των LG CTV ads στις δύο χώρες αγγίζει τα 800.000 households, με δυνατότητες στόχευσης που συμπεριλαμβάνουν δημογραφικά στοιχεία, χρήση TV apps, κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου κ.ά.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version