Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Διαφημιστική προβολή μέσα από τις έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές

Η συνολική κάλυψη των LG CTV ads στις δύο χώρες αγγίζει τα 800.000 households

Ειδικό πρόγραμμα στοχευμένης διαφημιστικής προβολής για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις έξυπνες τηλεοπτικές συσκευές LG.

 

Οι διαφημίσεις προβάλλονται σε μια υβριδική καμπάνια, η οποία θα είναι ενεργή μέχρι τις 31 Μαρτίου και υλοποιείται από την Acrossmedia241 σε συνεργασία με τη Starcom.

 

Η συνολική κάλυψη των LG CTV ads στις δύο χώρες αγγίζει τα 800.000 households, με δυνατότητες στόχευσης που συμπεριλαμβάνουν δημογραφικά στοιχεία, χρήση TV apps, κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου κ.ά.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου