Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα της, η Netflix Inc. ετοιμάζεται να εντάξει διαφημίσεις στα προγράμματά της.
Σύμφωνα ωστόσο, με δημοσιεύματα του Bloomberg, το νέο πακέτο συνδρομής της Netflix το οποίο θα περιλαμβάνει προβολή διαφημίσεων έναντι χαμηλότερου κόστους, δεν θα επιτρέπει τη λήψη σειρών και ταινιών για παρακολούθηση offline, κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα.
Η γνωστή εταιρεία ψηφιακής ροής η οποία εδώ και χρόνια, απέφευγε τις διαφήμισες, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το νέο της πρόγραμμα μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους. Σύμφωνα μάλιστα, με στοιχεία που έρχονται στη δημοσιότητα, οι χρήστες δεν θα μπορούν να παρακάμπτουν τις διαφημίσεις – μια κοινή επιλογή στον κόσμο της ροής. Παράλληλα, τα στοιχεία ελέγχου αναπαραγωγής δεν θα είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων.
Δεδομένου ωστόσο, ότι η κυκλοφορία της υπηρεσίας απέχει αρκετούς μήνες, είναι πιθανό τα σχέδια της εταιρείας να μην έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη και η προσέγγισή της θα μπορούσε να αλλάξει.
Η Netflix χάνει πελάτες ενώ ταυτόχρονα, αυξάνεται ο ανταγωνισμός με εταιρείες όπως, η Walt Disney Co., η Amazon.com Inc. και το HBO Max της Warner Bros. Συγκεκριμένα, το περασμένο τρίμηνο, η Netflix έχασε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, τη μεγαλύτερη αγορά της. Αντίπαλες υπηρεσίες όπως το Hulu της Disney, η Warner Bros, το HBO Max και το Peacock της Comcast Corp. βασίζονται ήδη σε πακέτα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις με στόχο την ανάπτυξή τους.
Το νέο πακέτο της Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα παρέχει μια φθηνότερη εναλλακτική λύση στους πελάτες της εταιρείας. Το premium πακέτο της υπηρεσίας, το οποίο προσφέρει ανάλυση 4K και έως και τέσσερις ροές ταυτόχρονα, κοστίζει 20 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ. Η Netflix είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η υπηρεσία που βασίζεται σε διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη σε πολλές περιοχές και ότι η Microsoft Corp. θα λειτουργεί ως συνεργάτης πωλήσεων και τεχνολογίας για το διαφημιστικό σύστημα.